Bij de kinderarts en wat een dag (we zijn pas halverwege)

He...

Sterkte met de kleine meid...probeer anders wat kleine beetjes drinken over de dag te geven...wie weet drinkt ze dan uiteindelijk wel de juiste aantal cc over een dag...(of doe je dat toevallig al). Zeker met dit weer is het goed als ze veel drinken toch?
Nou ik hoop dat het allemaal weer goed komt, veel sterkte,

groetjes Diana

en voorzichtig he op die boot met deze rotregens (of hebben jullie daar niet zoveel last van daar?)

Heej,
Quinn vindt het ook fasinerend als ik uit mijn glas water drink. Dan wil hij dat ook. Hij drinkt dan ook echt kleine slokjes. Misschien helpt dit ook nog een beetje. Ik weet het niet hoor, denk maar met je mee.
Heel veel succes. Hopelijk is het morgen beter.
Groetjes Veerle

Hoi allemaal,

wat lief dat jullie allemaal zo meedenken. Vanavond heb ik er nog 140 cc voeding in gekregen (ipv groente) en 60 cc diksap. Dat maakt het totaal 400 cc vandaag. Alleen heeft ze ook weer een deel opgegeven, ik weet niet hoe veel. Morgen probeer ik haar misschien toch maar wat ORS te geven als het zo doorgaat. Gelukkig kwijlt ze nog wel, dus is ze (nog) niet uitgedroogd en dat kind moet ondertussen gek van me worden, want ieder moment op schoot of als ze in de box ligt, krijgt ze drinken (wel fijn dat ze zelf de fles vast houdt), maar ik ben redelijk tevreden over de hoeveelheid vocht die er vandaag in gegaan is, hoewel dit geen dagen moet duren. Haar temperatuur gaat ook langzaam omhoog, maar is nog geen verhoging. Ook dat houd ik in de gaten.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Misschien gewoon fijn om te weten: op een goede dag, krijgt Esther tegenwoordig zo'n 500cc vocht binnen (melk/pap en water, fruit en yoghurt niet meegerekend). Maar dat haalt ze meestal niet. Het is vaak tussen de 300 en 400cc.  Meer aanbieden helpt niet, ze neemt het gewoon niet. Dat duurt nu al meer dan 2 weken en ze voelt zich verder o.k.. Er zijn dus ook gewoon kindjes die (tijdelijk?) minder dorst hebben. Laura is niet de enige die niet wil drinken. Ik denk dat het deels komt omdat ze die hapjes zo lekker vinden, dan denken ze 'drink die fles maar lekker zelf op'. Misschien geruststellend dat je niet de enige bent?

Liefs,

Eveline

Wat vervelend allemaal!
Misschien ben ik nu weer mosterd na de maaltijd, maar ik hoop dat het vandaag een stukje beter gaat met Laura (en de buurman natuurlijk, poeh, zo'n val op je nek, eng hoor!). Geen tips, maar de dames voor mij hebben al genoeg getypt, denk ik zo.
Veel succes! Ben benieuwd...

Groetjes, Karin

hoi ilona,
ik hoop dat het al weer wat beter gaat! wat een opeenstapeling. ik kan me voorstellen dat je er nog niet gerust op bent. drinkt ze al weer wat beter?
groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan