Bij mijn eerste zwangerschap verslaafd aan waterijs en jullie?

Hoi Dames

Ik heb misschien een hele gekke vraag.
Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik verslaafd aan waterijs,
Zelfs al had ik het nog zo koud midden in de winter ik kon op elk moment
van de dag waterijs eten.
En na mijn bevalling had ik totaal geen zin meer in ijs gek he.
Hebben jullie ook zoiets???????

Nu ben ik net 6 weken zwanger en begin alweer trek te krijgen in waterijs.
Iedereen verklaard me voor gek ha ha
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens mee gemaakt?????

groetjes ilona

ha meissie,

wat een geweldige titel boven je berichtje. Ik kan me overigens bij je aansluiten, hoor.

Van ook mijn eerste zwangerschap ging er toch zeker 1 pak raketten per dag doorheen!!! Heerlijk gewoon. Ik had het ook echt nodig en als het er niet was, dan kon manlief in de auto springen om het te gaan halen. Gek he. Toen ik eenmaal bevallen was van ons zoontje was deze "tic" ook gelijk over. Ik vraag me af of hij nu later ook helemaal dol op waterijs zal zijn. haha.

Nu ben ik net een kleine 5 weken zwanger en vraag me nu dus af wat me te wachten staat, dit ivm de "tic" dus. Heb nog geen vreemde eetverslavingen opgemerkt, maar wat niet is, kan nog komen.

Groetjes mamabinck.

Hihi wat een leuke topic,
Ik was verslaafd aan alles als ik het maar kon eten.
Ik heb dat eigenlijk altijd wel gehad, alleen kwam ik er niet zoveel van aan.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap dan ook 18 kilo aangekomen, ik woog op twee kilo na 100 kilo, net nie gehaald.
Mocht ik nu weer zwanger raken, ga ik wel een beetje opletten, heb veel striae, had ik misschien niet gehad als ik wat minder van alles naar binnen had gewerkt, ach ja.
X

Hoi

Tijdens de 1e zwangerschap was ik verslaafd aan raketjes, terwijl ik normaal nooit naar ijs omkijk.
Nu, bij de 2e, ben ik verslaafd aan ham met asperges, sinasappels. komkommer en sushi (helaas zonder de zalm en tonijn)

Maar goed, ik hunker al maanden naar een grote bak sushi met gerookte zalm en tonijn. Zodra ik bevallen ben, zou mijn man dat voor mij kopen en gaan we ook snel naar een Japanner.

Hoi,
Mijn eerste zwangerschap verslaafd aan Ben&Jerry's ijs. Je weet wel van dat Amerikaanse ijs met veel caramel en stukjes chocolade. Ik kwam dertig kilo aan!!!!!!!
Tweede zwangerschap waren het progresgebakjes en alles met slagroom, maar heb het iets beter in de hand gehouden. Kwam twintig kilo aan.
Derde zwangerschap alles met appels: appelmoes, appelsap, Fuii-appels en allemaal liefst ijskoud. En inderdaad, kwam 16 kilo aan. Steeds minder dus.
Wat het dit keer wordt weet ik nog niet. Ben benieuwd.
Heb net de wekelijkse boodschappen gedaan en normaal als ik meega zijn we 25 euro duurder uit vanwege allemaal lekkere dingetjes. Nu had ik geen honger, dus 25 euro bespaard. Manlief helemaal blij. Hij weet alleen nog niet dat de reden van besparing (de baby) hem nog veeeeeeeeeeeeeel meer gaat kosten. Ga het vanavond vertellen, als alles rustig is en de kids naar bed zijn. Hij gaat echt heel erg schrikken.
Ivy

Hallo dames,

In het begin van mijn zwangerschap kon ik niet van de mandarijnen en de melk afblijven. Nu laat ik de mandarijnen staan en heb ze omgeruild voor chocolade, slecht he!!! Melk drink ik nog steeds ruim een liter per dag, maar ja das gezond.
Veel eetgenot in de rest van jullie zwangerschap, hahaha!!

Groetjes, Patricia

hallo,
ik ben 33wk zwanger van de eerste en ik ben de hele zwangerschap gek op pindakaas.
ik moet het minstens een paar keer per dag hebben en dan het liefst een dikke vette laag op een broodje!! heerlijk vind ik dat en ook gebak ben ik nu gek op.
en toch wonder boven wonder groei ik er niet veel van want ben nu 8 kilo gegroeid in totaal dus dat valt mee.
groetjes van ammarins

Hallo ...

Tis wat wat met die rare eet gewoontes he...

Ik had met me eerste zwangerschap een meloenen verslaving , op het laatst   van de zwangerschap zei de marktgroentenman of ik wel wist dat ik ze niet in 1 x door moest slikken...lol .
Nu ben ik helemaal dol op   sinasappelen of verse jus   , maar jammer genoeg ook op chocola kan het gewoon niet laten...

Groetjes spinkies   ( 20 wkn )

Terug
Bovenaan