Bij mijn eerste zwangerschap verslaafd aan waterijs en jullie?

Negerzoenen bij mijn eerste zwangerschap. Stuurde rustig 's avonds mijn man naar een bezinepomp..............!

Bij deze zwangerschap nog geen eetgewoonte (want erg misselijk!). Wel verslaafd aan "zure" sapjes: sinaasappelsap en grapefruitsap van Coolbest.

Groeten,
Hester

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben heel blij om te lezen dat ik niet de enige ben hoor!! Ik heb al een pak dubbellikkers van de AH weggevreten! Enne sinassplitten doen het ook goed (en lekker mager volgens het puntensysteem van ww haha). Het is hartstikke koud en ik zit aan de waterijsjes. Nou jij ik niet alleen dus!!!
lfs ing

Hallo

ik was de 1ste zwangerschap helemaal verslaaft aan chocola en frikandel speciaal.
ik ben ook 23 kilo aangekomen toen. :(
nu ben ik ruim 4 mnd en heb ik nog niet echt een verslaving gemerkt haha
ben nu ook pas 4 kilo zwaarder in die 4 mnd

groetjes

Hoi,

Mijn verslaving bij mijn eerste zwangerschap was: stukjes appel met kaneel.
Toevallig hoorde ik laatst van iemand dat kaneel heel slecht is als je zwanger bent. Nooit geweten, anders had ik het natuurlijk niet gegeten! Maar alles is gelukkig goed gegaan, want we hebben een gezonde dochter van 2 jaar!

groetjes Jos78

Ja, ken ook zeker die verslaving... Bij mij waren het "suske en wiske-ijsjes", die ze hier in de suup verkopen.. Van die waterijsjes (of eigenlijk sap in de winkel) die je zelf in de vriezer moet leggen.. Ze waren niet aan te slepen!!
Bij deze zwangerschap heb ik tot op heden niet echt een verslaving.. Eet heet veel sinaasappels op het moment, maar ik kan ook inene vreselijke zin hebben in patat. Heb van de week 's middags aardappels staan schillen en om 1 uur 'smiddags patat staan bakken en lekker opgegeten.. Ach nu hebben we een goed excuus toch????
Laat het jullie allemaal smaken, dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Anne-Marie

Herkenbaar die verslaving. Bij mijn eerste heb ik elke dag garnalen gegeten. Je moet weten voor mijn zwangerschap kon ik ze nog niet eens zien. Hou ook helemaal niet van vis. Had toen ook zoveel gegeten dat ik 40 kilo was aangekomen. Nu 41 weken van mijn tweede zwanger, eet alleen maar mosselen. Kan er geen genoeg van krijgen. Ook voor mijn zwangerschap moest ik niets weten van die dingen. Gelukkig nu maar 10 kilo aangekomen. En numaar wachten tot ons mosselkind komt. Hoop in ieder geval heeeeel snel.

Succes allemaal.

Linda

Hoi Demijoy,

Tijdens me eerste zwangerschap had ik toch wel de verslaving aan die lekkere splitijsje..

Nu ben ik zwanger van de tweede en heb eigenlijk alleen maar trek in die dingen die juist niet goed zijn...zoute drop, salmiak, zo af en toe moet ik dat gewoon hebben niet te veel natuurlijk...

En soms heb ik ook echt trek in een Big Mac van de Mac donalds al moet ik zeggen dat als ik hem op heb dat ik hem de hele dag proef...

Groetjes van Meta de mama van Robin (2) en 3 mdn zwanger

Bij mijn oudste dochter was het perenijs en vruchtjes uit blik (wel op egen sap).

Bij mijn jongste dochter waren het wortels, kilo's gingen er door heen.

Bij mijn zoon net zo, wel in mindere mate , maar toch weer wortels. En nu weer wortels, maar ook tomaten met fetakaas en een ladingknoflooksaus. Yummie.

Miep

Terug
Bovenaan