Bij mijn eerste zwangerschap verslaafd aan waterijs en jullie?

Fruit ... Ik eet echt heel erg veel fruit.. vooral in t begin van de zwangerschap..
Nu kan ik wel een moord doen voor een frikandel speciaal.. hahah..

Ben totaal 1,5kg aangekomen, dus valt nog mee..
Ik eeet gewoon lekker door..! haha

Lfs,
Janet

20 weken en 6 dagen

Hoi hoi,

zowel in mijn vorige zwangerschappen als in deze zwangerschap draait de frituurpan overuren. Kilo's friet gaan er doorheen. Gemiddeld komt mijn man bij mijn zwangerschappen acht kilo aan. Want die eet gezellig mee. Alleen (helaas voor hem) ben ik de kilo's zo weer kwijt en moet hij die van mijn eerste zwangerschap nog weg zien te krijgen.

Veel liefs van Marloes

Hallo,
In mijn 1e 2 zwangerschappen was ik verslaafd aan alles wat gemaakt was van chocola. Duo-penottipotten gingen er wekelijks doorheen.
Nu zijn het de hartigheden die de boventoon voeren en heb ik heel veel dorst. Water is de beste dorstlesser merk ik. Alhoewel de repen snickers ook aardig gaan smaken.
Yoeke

Hallo,

In mijn eerste zwangerschap at ik een doos water- ijsjes per week, rakketjes van c1000 eigen merk. In mijn tweede zwangerschap op het laatst bijna een rol rijstwafels per dag. Ik moet er niet meer aan denken.

Succes

Hoi Hoi,

Mijn eerste zwangerschap was ik vreselijk verslaafd aan wortels en aan koude melk. Heerlijk!!!

Grappig dat sommige levensmiddelen toch steeds weer terug komen.

Groeten KIDS XX

Leuk topic!!

Mijn verslaving; chocolade, chocolade en nog eens chocolade!!!

Reepjes, kleine milky ways, kleine paaseitjes....... echt heel erg.

Groetjes  Sandra
(31,3 weken)

Hoi hoi,

Jeetje wat leuk om te lezen waar zwangeren zoal zin in hebben he? Hahahaha.
Zelf had ik de eerste drie maanden eigenlijk nergens last van, geen rare eetgewoonten of ergens extreem wel/geen trek in. Dat is pas iets van de laatste tijd.

Ik heb nu wel erg veel zin in ijs (cornetto's en softijs--> kun je ook nu in de winter in de winkel gewoon halen) en in cola, maar ook in chocola, en dan het liefst kinderchocolade. Dus... oppassen geblazen, niet alleen dikmakertjes (ben nu totaal zo'n 8 kilo aangekomen, in het begin gaat het niet zo hard,  dan  in het midden van je zwangerschap natuurlijk, dus nu moet ik ff gaan opletten hoor) maar in cola en chocola zit natuurlijk ook cafeïne (je kan cafeïnevrije cola kopen, maar dan moet ik naar één specifieke supermarkt hier, want niet alle supermarkten hebben dat) en te veel cafeïne is weer slecht voor je kindje. Dus ik beperk het wel tot 1 glaasje cola en 1 á 2 reepjes kinderchocolade op een dag. Soms kan ik er zelfs helemaal van afblijven maar dan moet ik wel echt mijn best doen.

Over het algemeen gaat er wel iedere dag een ijsje naar binnen hoor!
Nou... lekker smullen allemaal dan maar en hopen dat er niet te veel kilootjes bij komen.

Groetjes Ilona
25+5

quote: Ritsa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2007 20:04:21'));

Hoi hoi,

Jeetje wat leuk om te lezen waar zwangeren zoal zin in hebben he? Hahahaha.
Zelf had ik de eerste drie maanden eigenlijk nergens last van, geen rare eetgewoonten of ergens extreem wel/geen trek in. Dat is pas iets van de laatste tijd.

Ik heb nu wel erg veel zin in ijs (cornetto's en softijs--> kun je ook nu in de winter in de winkel gewoon halen) en in cola, maar ook in chocola, en dan het liefst kinderchocolade. Dus... oppassen geblazen, niet alleen dikmakertjes (ben nu totaal zo'n 8 kilo aangekomen, in het begin gaat het niet zo hard,  dan  in het midden van je zwangerschap natuurlijk, dus nu moet ik ff gaan opletten hoor) maar in cola en chocola zit natuurlijk ook cafeïne (je kan cafeïnevrije cola kopen, maar dan moet ik naar één specifieke supermarkt hier, want niet alle supermarkten hebben dat) en te veel cafeïne is weer slecht voor je kindje. Dus ik beperk het wel tot 1 glaasje cola en 1 á 2 reepjes kinderchocolade op een dag. Soms kan ik er zelfs helemaal van afblijven maar dan moet ik wel echt mijn best doen.

Over het algemeen gaat er wel iedere dag een ijsje naar binnen hoor!
Nou... lekker smullen allemaal dan maar en hopen dat er niet te veel kilootjes bij komen.

Groetjes Ilona
25 5

Kijk je uit met softijs uit zo'n softijsmachine, als hier niet hygienisch mee omgegaan wordt kan er zich listeria in ontwikkelen.

Miep

Terug
Bovenaan