bijna 'ónze maand'!

hey meiden,
ja het is morgen september dan toch de langverwachte maand dat we zijn uitgerekend!!
spannend!! ben zo benieuwd! ik moet zelf nog 2 dagen! ben 2 september uitgerekend dus heb bijna de 40 weken gehaald!! denk wel dat ik ga overlopen maar hoe lang weet ik niet. (het rommelt namelijk nog niet echt) heb af en toe wat steken in mn bovenbeen dat uit mn buik straalt maar verder doe ik alles nog vrolijk:D haha..
meiden allemaal succes als jullie moeten bevallen!! het komt goed!! en straks allemaal genieten van onze ukkies.

Liefs, Christien

Ja spannend he.. En eigenlijk gaat de tijd nog best wel snel.. Ik ben nu zelf bijna 38 weken en verwacht dat de baby ook nog wel even gezellig blijft in mijn buik. Maar ik ben zooo nieuwgierig!!
Maar de kleine komt wanneer hij er klaar voor is denk ik maar...

Ben heel benieuwd wanneer het volgende wondertje komt..

Su6 allemaal met de laatste loodjes en natuurlijk met de bevalling straks.. En daarna hopelijk genieten!!! :)

Vandaag 38 weken, en die kleine moet voor vannacht 24:00 uur komen wil mijn voorspelling uitkomen. Nou dat gaat het mooi niet worden. Mijn vriend zegt aankomend weekend, ben benieuwd.

Voor iedereen: geduld hebben, ik weet het is heel moeilijk maar vast dubbel en dwars waard.

Haai,

Ik heb zo'n ontzettend raar voorgevoel vandaag dat het eerder gaat komen. ik ben morgen 'pas 36 weken' en ik kan ook niet uitleggen waarom ik dit heb, maar ik denk niet dat het bij mij nog 4 weken gaat duren. Al zou het natuurlijk beter zijn van wel.

Ik zit mezelf hier nu een beetje af te vragen of ik het me zit in te beelden of dat de boel al echt een beetje aan het rommelen is (vandaag wel 10 x gepoept, misselijk, overgegeven en een soort niet uit te leggen gevoel). Maar ja, misschien hebben jullie dat ook allemaal wel en hoort dat gewoon bij de laatste fase. Het is eigenlijk allemaal verklaarbaar, maar toch... dat gevoel, snap je?

Vanavond naar de VK en ik ben echt erg benieuwd naar wat zij erover te zeggen heeft.

Nou ja, we'll see, het mag van mij i.i.g. nog wel een week blijven zitten tot de 37 weken!

Idd onze maand breekt morgen aan.. Spannend!!:D

Was even bang dat onze kleine nog in augustus zou komen.. het rommelde vorige week al wat in mijn buik en toen had ik zaterdag voorweeën die wel heel netjes om de 10 min kwamen en dat ging maar door.. heb geloof ik 2.5 tot 3 uur voorweeën dus dacht het zal toch niet.. Was toen pas 36 weken..(dit is mijn eerste zwangerschap dus weet niet wat me precies te w88 staat allemaal) Maar het zakte daarna weer af en nu is het weer helemaal rustig in mijn buik..
Voel de kleine weer lekker bewegen dus was loos alarm.. de kleine blijft denk ik nog wel even lekker zitten:p afw88 maar hea..

Majah voor iedereen..
Succes met de bevalling!!

Liefs..

Ooohh spannend!!!! Benieuwd hoe het iedereeen allemaal zal vergaan. Ik hoop op heel goede berichten allemaal :D Ik ben pas 2 oktober uitgerekent... maar heb de hele zwangerschap dus al heel sterk het gevoel dat het ook deze maand gaat worden..
Wie weet... eerst me nog even druk maken over het feit dat onze kleine in een stuit ligt en heel hard hopen dat ie nog wil draaien!

Succes allemaal!!!

Heeeey,

Ja gelukkig eindelijk september hahaha

En euh,,..... zegt helemaal niks dat gerommel bij mij/ en de rest van de dames die het hebben. Wie weet begint jouw bevalling spontaan over een uurtje.... en duurt die van mij nog 3 weken!!!!

Ja, september!!! Prachtige maand ;-)

Ik begin toch sterk te twijfelen aan mijn voorspelling dat het eerder zou komen.
Gisteren een liggingsecho gehad en a.d.v. de metingen bleek de kleine wat achter te liggen op de uitgerekende datum :-S
Was volgens de vk niet echt betrouwbaar, maar ik krijg naar aanleiding hiervan niet echt de indruk dat hij heel snel komt... Nou ja, we wachten gewoon af. Zolang ik maar geen oktobermama hoef te worden vind ik het best!

Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan