bijna 'ónze maand'!

hallo dames,

ja eindelijk onze maand!!
ik ben zondag a.s. uitgeteld maar ik heb er niet zo'n geloof in dat het eerder gebeurd.

de ene dag ben ik het wel zat en de andere dag kan ik de hele wereld weer aan met mijn zwangere buik en opgezwollen olifantenpootjes en handen.

misschien wordt het een limburger die wel op tijd kan komen. hahaha. (volgens andere hebben wij altijd een limburgs kwartiertje).

groetjes en veel succes
liefs dango

Ja! Het is september en vandaag is mijn uitgerekende dag!
We hebben al meer dan een week het gevoel dat het ieder moment kan gaan gebeuren.
Ben de slijmprop verloren en heb af en toe wat bloed in de afscheiding (met 38,5 week ook al vreselijk moeten overgeven en darmen op hol: waarschijnlijk een buikgriepje geweest...)
Gisteren voor controle geweest bij de vk en alles was nog prima in orde. Het kindje ligt heel diep ingedaald en heeft totaal geen ruimte meer in mijn buik (dat is ook goed te voelen aan de voetjes in mijn ribben en het brandend maagzuur ;-) ). Mijn bloeddruk was heel iets gestegen, maar dat was normaal zo aan het eind van de zwangerschap. De verloskundige denkt dat het deze week wel eens zou kunnen gebeuren.
Nou, van mij mag het hoor! Ik heb de 40 weken volgehouden en nu is het voor mijn gevoel ook echt 'tijd' om te bevallen. Ik hou jullie op de hoogte!

Sterkte allemaal met de laatste loodjes! (want ja, die wegen toch echt het zwaarst hè?)

Liefs Elin

Ik moet ook nog iets meer dan twee weken (16 sept).. Kijk er echt naar uit, hoewel het eigenlijk nog best goed gaat met mij en de kleine.. Ik verwacht dat hij rond de bevallingsdatum ook pas echt komt.. Wel spannend hoor en eindelijk is de maand september begonnen.. Zo lang naar uitgekeken hahha..!!!

Ik ben benieuwd wie de eerste sept mama wordt!!!

Succes allemaal!!

Pfff ja het word nu echt spannend, en ben ook zeer benieuwd in welke volgorde we gaan bevallen!

Ben pas de 18e uitgerekend, en ik geloof niet dat hij eerder wilt komen. Mama wil wel maar baby niet :(

Terug
Bovenaan