bijna 'ónze maand'!

Ach, waarschijnlijk beeld ik het me ook maar in... het heeft ook geen zin om hier al teveel over na te denken. Maar ik kreeg vanmorgen wel even zoiets van: oke, ik moet nu als de wiedeweerga zorgen dat dit, dit en dit zo snel mogelijk geregeld worden!

Ik moet alle babykleertjes e.d. nog strijken, heb het al wel gewassen. Doen jullie dit ook? Ik ben normaliter helemaal niet van het strijken en ik doe het ws. ook maar 1 keer, hahaha... kan het misschien net zo goed laten en alleen de hydrofielluiers etc. doen.

Maar ik wil zo graag dat alles straks helemaal netjes in de commode ligt, zucht....

Ja eindelijk onze maand.ik moet precies nog 3 weken.vanmorgen controle geweest heb nog snel een echo gehad.kleintje ligt helemaal ingedaald en weegt rond de 6 pond.hij mag dus komen.maar zal denk nog wel even duren heb ik zo gevoel.dochter kwam 2 dagen eerder.wel wil ik alles al klaar en in huis hebben maar dat heb ik al weken.de kleertjes hangen vanaf week 31 al schoon en gestreken in de kast.normaal ben ik ook niet echt van strijken maar de babykleertjes en lakens weer wel.
liefs jootje

ooo spannend..... heb er echt zin in want mn buik zit behoorlijk in de weg...
nu zit ik ook helemaal met vocht dus ben echt opgezwollen.
moet nu nog 2 weken (13 sept uitgeteld)
van mij mag het volgende week komen!!!

Hier alles klaar wat betreft baby-dingen. Gelukkig.

afgelopen weekend hebben we het geboortebord afgemaakt (is echt mooi geworden) en de bedankjes en kaartje e.d. heb ik vorige week nog geregeld.

Ik verveel me nu best wel, heb geen rust om een boekje te lezen, en de hele dag tv kijken is ook niks. Maar heb geen zin in bexzoek of om ergens naartoe te gaan. Ja shoppen voor nieuwe kleren en nieuwe schoenen.... maarja,,...... dat zit er voorlopig niet in :(

Ik vind het ook zo spannend!

Ben op 21 september uitgerekend, en afgesproken is, dat het kindje op zijn laatst in week 41 gehaald wordt, de week erop dus (weet niet of dit inmiddels overal beleid is, maar in het UMC in Utrecht wel) en er wordt een bepaald bevallingsplan gevolgd; het mag niet langer dan 12 uur duren.
Ik heb bij de eerste een keizersnee gehad, vandaar dat ik sowieso in het ziekenhuis en onder begeleiding van een gyneacoloog moet bevallen (i.v.m. klein risico dat het oude litteken scheurt- klinkt gezellig he? ;-)
Nu blijkt dat dit kindje wél aan het indalen is (n tegenstelling tot nummer 1), bestaat er ineens de mogelijkheid dat t wel ns eerder kan komen, sssssspaaaannnnend!

Ben erg benieuwd wie de volgende wordt met het bericht dat de kleine is geboren. De tweelingmama's heb ik al even niet gehoord, kan dat kloppen?

Voor mezelf denk ik dat het nog wel even gaat duren. Kleine is nog niet ingedaald en ik ben pas 36wk2dg. Hoewel ik gisteren serieuze voorweeen had (stond op t punt de vk te bellen toen ze weer afzakten) denk ik niet dat er snel een kleine is. Heb t wel een beetje op m'n heupen, ik wil deze week alles af hebben. Gelukkig is manlief ook wel geschrokken door de voorweeen van gisteren, dus die gaat nu ook als een speer (dingen die ik niet zelf kan doen, moet hij doen). In m'n hoofd is het dus ook nog niet rustig genoeg om te gaan bevallen, misschien denk ik daarom dat de kleine nog niet komt.

Nou hier is nog een tweelingmama hoor. Ben dond. 37 weken en gyn wil evt. inleiden rond 38 weken. Maar ik hoop dat ze gewoon uit zichzelf komen, mag van mij nu al maar als ik nog 2 weken door moet sukkelen vind ik het ook prima. Voel me nog goed en de kindjes doen het ook goed. Volgende week gaan de andere kids weer naar school, dus kan ik nog op het gemakje wat rondscharrelen, maar het is nu toch wel spannend aan het worden.
ps. tweelingmama nathalie heb ik inderdaad ook al een poos niet gehoord, ben zo benieuwd.

Vanavond ben ik weer naar de VK geweest en dat vind ik altijd weer lekker. Even de check-up of alles goed is, hebben jullie dat ook? Nou bij mij was alles in orde, het kindje is volledig ingedaald en ligt 'vast'. Yes! Dit is lekker op tijd aangezien ik pas 29/9 ben uitgerekend. Het kindje is ook iets groter dan gemiddeld, maar het zal geen 10 ponder worden. Ze schat rond de 7,5-8 pond. Ik vind het prima!

Man was mee, hebben het bevallingspraatje gehad en dat maakt het wel serieus ineens hoor! Hahahaha... maar ze gaf aan dat slechts 10% van de baby's voor week 39 geboren worden en het overgrote merendeel tussen week 39-41. Dus dat je je daar aan vast moet houden.

Nu plaats ik het gerommel van vandaag (of gisteren, hihi...) ook wel in een ander perspectief, dat is allemaal voorbereiding op. We wachten dus nog maar lekker af en ik heb ook liever dat het nog even blijft zitten, ook al ben ik het zelf soms wel wat zat.

Ik herken wat mama=van-w zegt: dat ik in mijn hoofd nog niet rustig genoeg ben om te gaan bevallen. Dus deze week de prutteldingetjes maar afmaken zodat ik volgende wek meer rust in mijn donder heb.

Nou ik ga weer proberen wat te slapen, ook niet onbelangrijk!

Terug
Bovenaan