Bijna 1, wat geven jullie als cadeau?

Hallo allemaal,

Ik lees vaak mee op het forum, maar plaats zelden een berichtje. Nu ben ik toch benieuwd wat jullie je kleintje als cadeau gaan geven voor de eerste verjaardag. Ik hoop zo wat ideeen op te doen. Leuk he, dat ze al weer 1 worden! Ik vind dat het jaar is omgevlogen, zo snel gaat alles.

Groetjes Brenda

Wij hebben voor Mika maaaaanden geleden al een McLaren F1 loopauto gekocht. We kwamen hem tegen op internet en konden het niet laten... Papa is namelijk groot F1 McLaren-fan... Mika is 4 september jarig.

En verder zullen we de andere visite om passend speelgoed voor zijn leeftijd vragen (moet me er weer even in verdiepen) en geld. Ik denk dat het wel wat autootjes worden, want die hebben we nog niet veel. Verder is Duplo en houten trein-materiaal ook altijd welkom om de voorraad aan te vullen...

Hoihoi,

Raar eigenlijk, Evy is volgende week jarig. We hebben voor iedereen die op bezoek komt een cadeausuggestie bij de uitnodiging gedaan. Maar wat we haar zelf geven voor haar 1e verjaardag weten we nog steeds niet.
Dat zal zaterdag flink winkelen en rondneuzen worden.
Suggesties zijn dus nog steeds welkom.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

hoi,
wij hebben joris een bobbycar gekocht. kan hij lekker buiten op crossen als hij nog wat behendiger wordt. staat al maanden ingepakt klaar, hahaha.
zondag is hier trouwens een grote rommelmarkt waar je echt hele mooie spullen kunt kopen en daar hoop ik ook nog het 1 en ander op de kop te tikken.

gr floor

Wij hebben toevallig gisteren een soort van loop lieveheersbeestje gekocht. Een laag loopfietsje met zwenkwielen eronder in de vorm van een lieveheersbeestje. Ik zie haar er al helemaal op rond crossen!

Mijn neefje is net 1 geworden en er waren een paar cadeau's die een enorme hit waren. Hij kreeg muziekinstrumenten: trommeltje, sambaballen, xylofoontje en tamboerijn. Dat was een soort pakket met al die instrumenten erin van hout!
Hij kreeg een ambulance, die van alles kon, dat speelgoed was genomineerd voor speelgoed van het jaar. En een loopauto...
De rest van de speeltjes heeft ie wel bekeken, maar die 3 cadeau's pakt ie steeds weer...  

kijk eens op de site van speelgoed van het jaar... daar had ik die ambulance dus ook van... en dat soort speelgoed heeft al bewezen dat het goed is, anders was het niet genomineerd, toch?

Lang leve de verjaardagstopics hihi!

Wij geven onze zoon een bobbycar, de mooie moderne versie ervan. En een meegroeischommel. Verder krijgt hij iig nog een aanhanger voor de bobbicar, een fietsje, en wat van fisher price.

Tips voor kleinere cadeaus: stapelbekers, vormenstoof, boekjes, pyama, fisher price little people. Oja er is nu uitverkoop bij de intertoys!

Lang leve de verjaardagstopics hihi!

Wij geven onze zoon een bobbycar, de mooie moderne versie ervan. En een meegroeischommel. Verder krijgt hij van anderen iig nog een aanhanger voor de bobbicar, een fietsje, en wat van fisher price.

Tips voor kleinere cadeaus: stapelbekers, vormenstoof, boekjes, pyama, fisher price little people. Oja er is nu uitverkoop bij de intertoys!

Terug
Bovenaan