Bijna 1, wat geven jullie als cadeau?

Sophie is vandaag jarig en we hebben het afgelopen zondag gevierd. Ze heeft schandalig veel gekregen: wheelybug (zo'n loopfietsje in de vorm van een bij, hierboven had iemand het ook al over een lieveheersbeestje), houten loopfietsje voor als ze wat groter is, driewieler met duwstang (aan vervoersmiddelen geen gebrek, haha!), mijn oude hobbelpaard wat mijn vader 30 jaar geleden zelf gemaakt heeft, little people boerderij,  fisherprice telefoon, bromtol, stapelblokken, zwembandjes, kar met strand/zandbakspeeltjes, boekjes, kleertjes... gelukkig gaan we na de zomer verhuizen, want ons appartement wordt nu echt te klein met al dit speelgoed erbij!

JA wat geef je, je kind als hij 1 jaar wordt.
Vond hem te groot voor babyspeelgoed en te klein voor de rest.
Hij heeft dus alvast Duplo gehad. Dierentuin van ons, Boerderijv an mijn moeder. De dieren eruit gehaald en de rest opgeruimd. De Fisher Price garage is ook een groot succes.
Voor de rest een ballentent voor buiten, klein zwembadje, schommel, kleren, badspeelgoed van de visite gehad.

Wat leuk! Mijn dochter van bijna één jaar (zondag jarig) heet ook Brenda.

Wij geven haar een houten loopfiets. Ze is er nog een beetje klein voor, maar voor je het weet 'fietst'ze erop weg.

Via lijstje.nl hebben wij voor haar een verlanglijstje gemaakt en die website op de uitnodiging gezet. Je kan daarop cadeau's zetten die mensen kunnen wegstrepen en die niet weg te strepen zijn (bijv. kadobonnen). Wat heb ik erop gezet......woezel en Pip voorleesboekjes, knutselmaterialen, kadobonnen, Fisher Price en Duplo.

Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk dat het nu bijna een jaar geleden is dat Brenda geboren werd. Wat gaat het snel.......

Liefs Iloon

Terug
Bovenaan