Bijna 1, wat geven jullie als cadeau?

Hai,

Wij hebben Mila een schommelvlinder gegeven, die ook muziekjes maakt.
Van de visite kregen we vooral geld (hadden we gevraagd aangezien we over een half jaar gaan verhuizen en dan dus leuke dingen kunnen kopen voor haar nieuwe kamer). We kregen ook little people, muziekinstrumentjes, enz.

Ik hoop dat je eruit komt!

Liefs

Hej!

Leuke ideetjes allemaal. Wij geven Linde een wipkip! Ha,ha,ha!!! Zo leuk, ik ga vanmiddag even kijken in het magazijn van Brio Lekolar (verkopen o.a. speeltoestellen aan scholen). Eens per jaar hebben we magazijnenuitverkoop van alle fabrikanten in onze woonplaats. Vorig jaar toen ik zó zwanger liep te waggelen zag ik er een wipkip staan. Al helemaal verliefd natuurlijk en dacht toen dat dat een mooi verjaardagscadeau zou zijn vd baby als ze 1 zou worden. Als het klopt kost het mij maar zo'n 50 euro. Nou daar doe ik t voor hoor! We hebben een schommel in de Lindeboom hangen (echt waar, hoe toepasselijk...) en ik zag de wipkip al helemaal staan daar. Dus: vanmiddag ga ik eens kijken of hij echt goed is en mooi. Oh, ik hoop het zo....
Succes met alle cadeautjes, krijg er helemaal de feestkriebelstjes van. Liefs Pippi

Nog precies 1 weekje en dan is onze meid ook alweer 1 jaar (13 mei).....

Wij geven haar een zandbak. Verder heb ik o.a gevraagd: activity walker, kapstok, opblaaszwembadje, regenponcho, vormenstoof, speelgoed, blokken, knikkerbaan.
Ben erg benieuwd, wordt een lekker dagje verwennen waarschijnlijk. De taart MET foto is al besteld, de slingers, ballonnen enz in huis, het feest kan beginnen....

hoi,

Ook hier al helemaal aan de voorbereiding..ze is pas 10 juli jarig, maar ook hier is ons kado al  binnen.
We geven haar een 3 wieler..verstelbaar, met riempje en zon duwstang voor als ze het zelf nog niet kan.

verder staan op haar lijstje een zandbak (zon schelp)
regenlaarsjes, een trommel, little people boerderij, ehm en verder weet ik ff niet.
zag een boel voorbij komen wat lois al heeft. die blokken en vormpjes.stapelbekers enz.
een loopauto is ook al aanwezig.

ik hou het topic in de gaten voor meer tips.

gr. Bambi
mama van Lois 10-07-08

Hallo,
wij kopen voor Marit de rose Bobby Car van Hello Kitty, ik zie bij andere vrienden dat de kids er erg leuk mee spelen!! En ze krijgt van mijn schoonzus een schommel! Verder weet ik het nog niet!

Groetjes Wendy, (marit 14-06-2008)

oja en ze krijgt een mooie taart!! (dat is mijn hobby!! www.wendyta.webs.com)

he meiden,

had vandaag een luierdagje dus ben es op zoek gegaan naar ideeen.
Het duurt nog 3 maanden maargoed hahaha...

Nou de versiering weet ik wel een beetje..Ik heb toen ze geboren was eigenlijk geen kraambed gehad en ook geen versieringen doordat ze in het ziekenhuis lag.Dus wil nu wel echt iets leuks..
Dus dat heb ik al in mn hoofd.
Maar hangen jullie ook nog wat aan de deur?of zetten jullie wat in de tuin waarp staat dat ze 1 is geworden?

Voor de rest vieren we het vanaf een uur of 2 en als de kleine wil slapen dan gaat ze lekker slapen.
Ik ben bang dat als ik van 14.00 tot 17.00 zet dat ze dan net om 14.30 wil slapen haha..

Voor de rest gaat de barbecue lekker aan rond etenstijd en de hapjes weet ik ook wel een beetje..

maar wat doen jullie dus met de voordeur of voortuin,of niks natuurlijk haha..

nou hoop wat tips te krijgen..

liefs kimberley mama van nevin..

ik lees het net terug,en het lijkt net of ik me dochter de schuld geef dat ik geen kraambed had.
Maar zo bedoelde ik het niet hoor!

Doordat het zo slecht ging hebben we daar niet aan gedacht en ook geen behoefte aan gehad hebben..

zo ff rechtgezet haha..

liefs kimberley..

Hoi kimberly,
Wij hangen zo'n plastic opblaasbare 1 aan de voorruit, deze zijn te krijgebn bij de xenos geloof ik.
Als cadeau geven we een gouden armbandje. Ze heeft al zoveel speelgoed en waarschijnlijk op haar verjaardag nog meer, dat we daarom hiervoor gekozen hebben.
En ik ben zelf ook op tijd begonnen met de voorbereidingen. Dan hoef je niet meer te stressen op t eind.
Succes!

Terug
Bovenaan