Bijna 10 w en al bekkentherapie

[quote quote=10185480]ga kleine stukjes lopen, niet tever en meerdere keren per dag.[/quote]Dat is dus een probleem, Ik moet voor mijn werk 3 a 4 uur achter elkaar lopen met een gewicht op mijn buik/schouders.
[quote quote=10185480]maar denk dat je wel oefeningen krijgt van je bekkenfysio![/quote]Klopt heb ik telefonische al gekregen om het tot maandag uit te zingen. 

Vandaag bij de bekkentherapeut geweest en ik mag mijn werk niet meer doen, moet me morgen op haar advies ziek gaan melden. Ik ben best wel bang nu om morgen mijn baas en team leider dit bericht te vertellen, bang voor hun reacties aangezien ze de vorige keer ook al geel rot reageerde.
Gelukkig heb ik de therapeut en verloskundige achter mij staan en ze steunen mij. 

Wat goed en dapper van je dat je deze beslissing hebt genomen. Je wilt ècht geen chronische bekkenklachten krijgen en hopelijk kun je het hiermee voorkomen, door zo “vroeg” in je zwangerschap je ziek te melden. 
Snap dat je het moeilijk vindt om je ziek te melden, maar alles voor de kleine!! Zal je uiteindelijk ook een hoop gestress schelen als de pijn erger wordt en je wellicht andere vervelende kwaaltjes krijgt. 
Als ik het goed heb, ga je je dus vandaag ziek melden. Succes!!!! Laat je weten hoe ze hebben gereageerd?? Fijn dat de fysio en verloskundige achter je staan, daar heb je veel aan! Je kan dit????

@Wittechocola, Ja ik heb mij vanochtend ziek gemeld. De baas reageerde gelukkig goed omdat ik gelijk zij dat ik een verklaring heb van de VK (gister termijn echo gehad) en dat hij de therapeut mag bellen. Ik moet nu wachten op een oproep van de arboarts en dit kan 6 tot 13 weken duren zij hij. Verder zou de teamleider vandaag of morgen nog even bellen en dat was het. Ja hij wenste mij nog sterkte en een voorspoedige zwangerschap toe.
Het lucht enorm op dat deze druk nu weg is en ik hoop dat ik vanaf nu kan gaan genieten van de zwangerschap, dat kon ik nog niet. 

Beetje late reactie, maar fijn om te horen dat het voorspoedig is verlopen!
Fijn dat je goed voorbereid was, dat scheelt al een heleboel.
Veel succes met je zwangerschap! 

[quote quote=10184910] Op mijn werk weten ze het maar moet gewoon doorwerken, kreeg zelfs te horen dat ziek melden niet kon.[/quote]
Echt? Dat kunnen ze niet maken. Als het echt niet gaat bespreek het dan met je verloskundige of vraag een gesprek aan met de Arbo arts

[quote quote=10186216]Vandaag bij de bekkentherapeut geweest en ik mag mijn werk niet meer doen, moet me morgen op haar advies ziek gaan melden. Ik ben best wel bang nu om morgen mijn baas en team leider dit bericht te vertellen, bang voor hun reacties aangezien ze de vorige keer ook al geel rot reageerde. Gelukkig heb ik de therapeut en verloskundige achter mij staan en ze steunen mij.[/quote]
Ik lees nu de andere berichten! Goed dat je voor jezelf kiest. Doorwerken is namelijk echt niet altijd een optie. 
Mijn werk deed ook moeilijk maar ik ben blij dat ik 6 weken voor mijn verlof gestopt ben

[quote quote=10187411] Ik lees nu de andere berichten! Goed dat je voor jezelf kiest. Doorwerken is namelijk echt niet altijd een optie. Mijn werk deed ook moeilijk maar ik ben blij dat ik 6 weken voor mijn verlof gestopt ben[/quote]ik ben dinsdag de ziektewet in gegaan en moet nu wachten op mijn oproep van het UWV aangezien ik nog maar 10+5 ben. Ik kies nu zeker voor mij zelf want het is een wonder dat ik zwanger ben, ik zou namelijk geen kinderen kunnen krijgen.

Terug
Bovenaan