Bijna 10 w en al bekkentherapie

[quote quote=10187440] ik ben dinsdag de ziektewet in gegaan en moet nu wachten op mijn oproep van het UWV aangezien ik nog maar 10+5 ben. Ik kies nu zeker voor mij zelf want het is een wonder dat ik zwanger ben, ik zou namelijk geen kinderen kunnen krijgen.[/quote]
Trots op je! 
Ik wacht ook al 8 weken op het UWV maar hoor helemaal niks. Dus prima! 
Maar je moet nog even dus hopelijk hoor jij wel wat.maar verwacht dat het even duurt voordat je wat hoort van het UWV.

[quote quote=10187456]Trots op je! Ik wacht ook al 8 weken op het UWV maar hoor helemaal niks. Dus prima! Maar je moet nog even dus hopelijk hoor jij wel wat.maar verwacht dat het even duurt voordat je wat hoort van het UWV.[/quote]Ik heb net al een brief gehad met een vragenlijst die ik online moest invullen. Ik moet nu wachten op een telefoontje of brief met de uitslag of ik een uitkering krijg. 

[quote quote=10187492] Ik heb net al een brief gehad met een vragenlijst die ik online moest invullen. Ik moet nu wachten op een telefoontje of brief met de uitslag of ik een uitkering krijg.[/quote]
Ja die heb ik ook gehad! En ingevuld. Daarbij stond dat ze contact op gingen nemen per telefoon of mail. Maar niks gehoord

Dames vraagje hebben jullie ook een kantoorbaan? Ik zit de hele dag en soms loop ik ff thee ofzo pakken, maar heb de laatste tijd zo erg last van mijn heupen en onderrug. Heb oefeningen gehad van de Vk. Die helpen niet echt. Maar stel ik meld mij ziek bij mijn wg ga je dan meteen door naar het UWV? En worden jullie steeds lastig gevallen of valt dat wel mee? 

[quote quote=10187560]Dames vraagje hebben jullie ook een kantoorbaan?[/quote]Nee ik heb geen kantoor baan, ik werk buiten en moet zwaar tillen en veel lopen.

[quote quote=10187560]Maar stel ik meld mij ziek bij mijn wg ga je dan meteen door naar het UWV?[/quote]Ik ben gelijk door naar het UWV. Kreeg de zelfde dag van ziekmelding al een sms van het UWV.

[quote quote=10187560]En worden jullie steeds lastig gevallen of valt dat wel mee?[/quote]Ik word tot nu toe niet lastiggevallen.

[quote quote=10187574] Nee ik heb geen kantoor baan, ik werk buiten en moet zwaar tillen en veel lopen. Ik ben gelijk door naar het UWV. Kreeg de zelfde dag van ziekmelding al een sms van het UWV. Ik word tot nu toe niet lastiggevallen.[/quote]
Hi Elena, 
Bedankt voor je reactie. Ik heb een een kantorobaan maar heb nog steeds erg last van mijn bekken. Ik ga dit ook binnenkort bespreken met mijn werkgever. Dit s erg lastig. Als je veel loopt en zwaar moet tillen lijkt mij nog lastiger en vervelender. Wel fijn dat je niet wordt lastig gevallen door het UWV dan kun je je focussen op je rust en herstel! 

Terug
Bovenaan