(bijna) allemaal aan het uitslapen???

A

Anoniem

Guest
Wat een dag he? Gisteren....
Ik was er behoorlijk moe van en Stef ook want die had een behoorlijk onrustige nacht, helaas.... Maar goed, vanmorgen vroeg eruit en hup, naar de dokter. Nou, die moeite had ik me best kunnen besparen..... Ze weet het niet goed, maar het is niet ontstoken..., Dus extra pijnstillers erbij, en rust houden... en dan hopen dat het (over twee weken zeker, zei ze...grmbl) overgaat.

Dus, voor niks Stef wakker gemaakt en vroeg opgestaan!
Nu ligt hij weer lekker in bed en kan ik gaan beginnen met "rust houden".......
Dusse...hoog tijd dat jullie me een beetje bezig houden!

Liefs Annet

Nee hoor, ik was ook al om 6.30 uur op. Jorick en Milan hadden een olifanten gesprek, was leuk om te horen. Jorick toeterde net als Indra en Milan lach helemaal in een deuk. Ik heb om 8.00 uur de kids in de auto gepropt, kon niet meer lopen van de bekkenpijn, en heb ze voor een dag weer gedumpt bij de oppas, zodat moeders even bij kan komen en straks lekker naar de Fysio kan gaan.....Rond half 3 vanmiddag haal ik de beste kids weer op en dan op naar de dieetiste want volgens het CB was Jorick met zijn lengte te groot voor zijn leeftijd (3jr) en het gewicht kwam ook niet met zijn leeftijd overeen. Dus hij zou te zwaar zijn.... Ach ik ga meer even naar haar toe en dan kan ze zien dat meneertje echt niet te dik is.....

Dus ik ben ook weer van de partij vandaag.....

shit he dat je er last van hebt.
iris heeft rustig geslapen. en ik ook.
ze werd wakker voor de fles om half 9 en daarna heb ik haar weer terug gelegt. ze slaapt nu nog.

groetjes petra

dat is echt lekker zeg, dus kun jij ook even bijkomen van gister.
Mijn bekkeninstabiliteit is blijvend, dus ach ik leer daar wel mee omgaan.... Soms best lastig, vooral vanmorgen, veel te veel gelopen gister en ja dan is het weer raak. Geluk bij een ongeluk dat ik vandaag toch al een afspraak had staan bij de Fysio, heeft zij ook iets te doen....

Ik snap het verhaal van die dietist niet helemaal hoor, want als zijn lengte ook te groot is, dan is z'n gewicht toch goed?? Gaat toch om de verhouding lengte- gewicht??

hoe oud is jorick?
te dik is hij zeker niet.
wij schatte hem 4 jaar.
groetjes petra

Ja dat klopt, dat heb ik aangegeven dat Jorick 1mtr7 is en dat als hij dan 20 kg is het toch niet te zwaar was, maar bij ons kijken ze dus naar leeftijd en lengte en leeftijd en gewicht.... Echt dwaas, maar ik heb geen zin meer in die discussies daar, dus zei maar dat ik dan wel naar de dieetist ga als zij daar op stonden want dan kan een derde hier naar kijken en dan gaat het CB vreselijk op haar Bek.....

Jorick is net 3 jaar geworden (groot voor zijn leeftijd) En behoorlijk wijs ook

Terug
Bovenaan