(bijna) allemaal aan het uitslapen???

Wat raar zeg!! Dus bij het cb wordt hij eigenlijk op 2 punten "afgekeurd"????
Vreemde lui daar in Drenthe!!!

Vindt ik ook hoor maar dan alleen de CB arts en de wijkverpleegkundige..... Er werd tegen mij gezegd dat ik aan de lengte niets kon veranderen maar dat dit wel eens tegen Jorick zou kunnen werken ( andere kindjes die hem dus ouder schatten dan dat hij is)
Weet je laat ze maar lekker ik zie zelf om me heen nog wel kids die veel dikker zijn en dan denk ik maar dat die van mij er leuk en goed uitziet.....

Ja, idd, gewoon lekker laten kletsen die mutsen!!

Maar ik ben wel erg benieuwd wat de diëtiste dan gaat zeggen!

Ik zal vanmiddag nog wel even hier tikken wat deze gezegd heeft. Komt helemaal goed....

Nee nog niet ik heb het geluk dat ik rond 12 uur heen ga (hebben ze meer tijd, en plakken ze er direct de pause aan vast)
Maar ik heb er nog nooit zo erg naar uitgezien als vandaag...

Leve de zwangerschappen......... en de bijkomende pijntjes!! (ben niet zwanger hoor!!)

Hihhihihi, goed dat je dat er even bij zegt!!

Maar ontzwangeren duurt ook wel erg lang, merk ik zelf ook!

Ze zeggen niet voor niets 9 maand zwanger, 9 maanden ontzwangeren.

Bij de geboorte van Jorick heb ik op een gegeven moment 3 agenda's gekocht elke avond legde ik ze naast elkaar om te kijken welke afspraken ik nu weer had gemaakt en of ze er in alle agenda's in stonden, was echt zo dement als een deur... Dat heb ik nu gelukkig niet, moet ook zeggen dat ik het nu minder druk heb, en niet meer een zaak draaiende hoef te houden.....(goede vriend was toen terminaal en had een eigen zaak, deze hebben we in september 2004 failliet laten gaan)

Terug
Bovenaan