(bijna) allemaal aan het uitslapen???

Ja best wel. Toen Jorick 6 dagen oud was is mijn opa overleden... Wij hadden van artsen gehoord dat mijn beste vriend terminaal was en toen ging opeens mijn opa.... Peter, mijn beste vriend, was een reumapatient had overal waar je reuma kunt hebben ook reuma. Maar hij kreeg een week voor Joricks geboorte te horen dat hij longkanker had en al in het laatste stadium hij zou niet zolang meer te leven hebben. Wij hebben toen aan de Gyn gevraagd of hij de baby eerder zou willen laten komen en dat zou hij doen op de 28e maar gelukkig kwam Jorick al op de 26e en heeft peet hem nog kunnen zien.... Hij heeft nog zijn zoontjes verjaardag meegevierd en is toen de volgende dag overleden. Was heel heftig. Ik was hierdoor ook al na 4 weken na de bevalling aan het werk op de zaak. Moest 7 personeelsleden aan het werk houden en moest zorgen dat het faillissement zo snel mogelijk erdoor kwam..

Tsjonge, wat een verhaal zeg!!
Wel fijn dat hij Jorick nog heeft kunnen zien!
Heeft je opa Jorick ook nog gezien?

Ja en nee, toen ik vrijdags naar hem toe ging was hij al stervende, je zag het leven uit opa zo in Jorick stromen. Heel appart om te zien. Jorick was best druk huilen en jengelen maar toen hij bij opa in het sterf bed lag, werd Jorick heel rustig en mijn opa ook heel zorgzaam. een klein uurtje later is opa overleden met Jorick in zijn armen. Als ik daar aan terug denk, krijg ik nog kippenvel. Er zijn wel hele mooie foto's van genomen en ook videobeelden van gemaakt. (klinkt raar misschien, maar het was heel bijzonder)

Yoëll werd gewoon elk uur wakker, na 6 keer maar tussenin gelegd en sliep hij tot de volgende ochtend (7.30u) op zijn buik  da's dus weer nieuw.
En ik moest om half tien op mn werk zijn, dus het was gewoon weer hup hup en hup vanmorgen.

Paulien

Thomas heeft geslapen als een baby     ( duhuh...)
Ikke ook moet ik eerlijk zeggen! Tot de wekker weer ging om 05:30....

Maarre, heftig verhaal hoor hierboven! ( nou ja, boven mij en Pauline dan...)
Knap van jullie!!

Terug
Bovenaan