bijna april :s....

wie loopt er hier nu nog?
Ik ben zondag uitgekend, nu bijna 40 weken dan, maar het lijkt bijna of ik hier nog de enige ben tussen alle bevallen mamas :p ?
Vandaag wel gyn geweest en monitor was goed, ook 3 cm ontsluiting en ik ben gestript dus wie weet gaat het nog wel lukken in maart (al heb ik er een hard hoofd in ;) )
Ach, nog uiterlijk 13 dagen...

Nou ik loop er ook nog steeds hoor.
Ben nu 40w2d. Morgen mag ik naar de gync toe. Ik ben vorige week ook gestript, alleen toen heeft het helaas niet veel geholpen. Morgen zal de gync mij waarschijnlijk ook strippen en ook wordt er dan een datum voor het inleiden besproken.

Wat fijn dat alles nog goed was met je kleintje. Oh en wel lekker dat je al 3cm ontsluiting hebt. Ik had vorige week 2cm. Hopelijk helpt het strippen en kun je snel je kleintje vasthouden.

Liefs marielle

Nou ik loop er ook nog steeds hoor.
Ben nu 40w2d. Morgen mag ik naar de gync toe. Ik ben vorige week ook gestript, alleen toen heeft het helaas niet veel geholpen. Morgen zal de gync mij waarschijnlijk ook strippen en ook wordt er dan een datum voor het inleiden besproken.

Wat fijn dat alles nog goed was met je kleintje. Oh en wel lekker dat je al 3cm ontsluiting hebt. Ik had vorige week 2cm. Hopelijk helpt het strippen en kun je snel je kleintje vasthouden.

Liefs marielle

ik loop ook nog maar goed ben vandaag "pas" 39 weken hihi

maaarrrrr het gaat hier nog super nergens last van dusjaaaaa ik mag niet klagen maar ben wel SUPERRRRRR nieuwsgierig

ik loop ook nog maar goed ben vandaag "pas" 39 weken hihi

maaarrrrr het gaat hier nog super nergens last van dusjaaaaa ik mag niet klagen maar ben wel SUPERRRRRR nieuwsgierig

hoi,

nou ik ben er ook nog hoor! vandaag 39,2 wk dus het kan ook nog wel even duren. zo nu en dan heb ik wel het gevoel dat er nog maar weinig overblijvers zijn. maar ja, dat heb je: de pech als je aan het einde van de maand uitgerekend bent, dan gaat iedereen je voor ;-)
ik zie ook als een berg op tegen de bevalling dus ik vind het nog wel goed zo. feit is alleen dat in dit geval van uitstel geen afstel komt, haha. die bevalling zal een keer komen en dan gelukkig de kleine ook!

succes nog even!

Terug
Bovenaan