bijna april :s....

Ik moet maandag weer naar de Vk en dan hoop ik dat ik voor de pasen nog naar het ziekenhuis mag.
Vrijdag is het goede vrijdag dus ik denk dat er dan weinig gedaan wordt. De dinsdag na de Pasen ben ik al 42 weken.
Ik hoop dat ze akkoord gaan met mijn plan maar het zou natuurlijk nog beter zijn als het allemaal van zelf gaat.

Ik loop er ook nog steeds....ben nu 5 dagen overtijd en heb nog totaal geen ontsluiting. Morgen weer naar de gyn om te kijken of er sinds gister verandering in is gekomen. Denk t niet maar goed. En dan gaan we een plan van aanpak bedenken. Was met mn dochter 16 dagen overtijd en zat toen ook alles nog potdicht dus zo ver laten ze t dit keer niet komen. Maar heel waarschijnlijk komt deze kleine ook niet vanzelf.

Ik hier loop helaas ook nog rond nu 5 dagen over tijd!! En wil dat t nu wel eens begint... bij mn eerste was ze nu al bijna 4 weken oud en nu loop ik nog... pfff maandag naar t zh naar de gyn. ben benieuwd wat hij gaat zeggen!!!...
Succes allemaal dames....

xxx Joyce

Nou meiden ben vandaag naar de gyn geweest.
Ook ik heb 3 cm ontsluiting!
Joehoe!!

Maandag wordt ik hier ingeleid.

Tegen mij zeiden ze dat ze tegenwoordig liever met de 41 weken willen inleiden, omdat de placenta met 42 weken vaak een mindere werking heeft.
Maar ligt er waarschijnlijk ook aan of het een 1 e kindje is en of je een voorgeschiedenis hebt.

Bij mij dus wel een voorgeschiedenis en er was geen discussie mogelijk haha.

Degene die nog moeten allemaal succes!

Super, maandag inleiden! Wist je dat daarom de meeste kindertjes op maandag geboren worden, omdat het inleiden vaak na het weekend gebeurd?!
Heb ik ooit eens gelezen iig... ;)

Tis jammer, maar na gisteren al de activiteit na het strippen is het totaal stil geslagen :s
We wachten maar af he, ik vind het iig wel gezellig dat er nog een paar hier zwanger zijn!

Fijne aaf

Terug
Bovenaan