bijna april :s....

jaja en ik ook nog, vandaag 39+1!! Ik heb ook nog nergens last van! Beetje het idee af en toe dat ik op losse schroeven loop en wat sneller moe, maar daar is ook alles mee gezegd! Ik gun iedereen zo'n zwangerschap als ik heb!!!!
Morgen echo (zie 'niet ingedaald') en dan hopen dat de beeb snel komt, want wij zijn ook MEGAnieuwsgierig!!!!!!!!

jaja en ik ook nog, vandaag 39+1!! Ik heb ook nog nergens last van! Beetje het idee af en toe dat ik op losse schroeven loop en wat sneller moe, maar daar is ook alles mee gezegd! Ik gun iedereen zo'n zwangerschap als ik heb!!!!
Morgen echo (zie 'niet ingedaald') en dan hopen dat de beeb snel komt, want wij zijn ook MEGAnieuwsgierig!!!!!!!!

Joehoe ik doe ook mee met de club!!

Was afgelopen zondag uitgerekend, morgen weer naar de gyn..
We zullen zien wat ze te zeggen hebben.

Maar heb niet veel te klagen hier, alles gaat nog goed.

Zo al 3 cm dat heb je dan alvast cadeau!
Ik hoop dat het strippen wat uithaalt en dat je je kindje snel in je armen mag houden.

Joehoe ik doe ook mee met de club!!

Was afgelopen zondag uitgerekend, morgen weer naar de gyn..
We zullen zien wat ze te zeggen hebben.

Maar heb niet veel te klagen hier, alles gaat nog goed.

Zo al 3 cm dat heb je dan alvast cadeau!
Ik hoop dat het strippen wat uithaalt en dat je je kindje snel in je armen mag houden.

Ik doe ook nog steeds mee. Vandaag 40 dagen 1 week. Ik ben het zo zat. Volgende week maandag weer naar VK. Ik hoop dat ik dan wel gelijk naar het ziekenhuis mag want de pasen komt er ook aan. In ons ziekenhuis doen ze niet aan inleiden in het weekend en ik wil liever niet over de 42 weken komen. Hoe denken jullie daarover.
Mijn vriend wil liever dat ik geduldig afwacht op een natuurlijke bevalling maar ik denk daar toch wel anders over.
Al ben ik wel heel bang voor infussen enz.

Ik doe ook nog steeds mee. Vandaag 40 dagen 1 week. Ik ben het zo zat. Volgende week maandag weer naar VK. Ik hoop dat ik dan wel gelijk naar het ziekenhuis mag want de pasen komt er ook aan. In ons ziekenhuis doen ze niet aan inleiden in het weekend en ik wil liever niet over de 42 weken komen. Hoe denken jullie daarover.
Mijn vriend wil liever dat ik geduldig afwacht op een natuurlijke bevalling maar ik denk daar toch wel anders over.
Al ben ik wel heel bang voor infussen enz.

He, wat fijn dat er toch nog zoveel lopen :p!!

Ik ben ook erg blij met mijn drie cm, toch al bijna op een derde he ;)
Maar ja, tis na gisteren hier weer rustig, gisteren na het strippen veel actie en nu is de storm weer gaan liggen, helaas.

Peetje: Ik ben twee keer bevallen in NL en woon nu in BE, waar ze je dus niet langer laten lopen dan 41.3wk (nog een geluk!). Ik heb toen aan mijn gyn hier eens gevraagd waarom ze dat hier (en ook in FR, amerika zelfs maar tot de 40 zei ie...) doen en hij zei me dat het is omdat je na die tijd meer kans hebt dat je placenta er spontaan mee stopt en de bevalling kan moeilijk gaan worden voor het kindje als ie nog langer blijft.
Nu heb bij de andere kids ook tot de 42 weken gelopen maar als je 42 weken in een weekend vallen kunnen ze je dan niet gewoon op de vrijdag ervoor inleiden? Of doen ze daar heel moeilijk over?

Ik moet maandag weer naar de Vk en dan hoop ik dat ik voor de pasen nog naar het ziekenhuis mag.
Vrijdag is het goede vrijdag dus ik denk dat er dan weinig gedaan wordt. De dinsdag na de Pasen ben ik al 42 weken.
Ik hoop dat ze akkoord gaan met mijn plan maar het zou natuurlijk nog beter zijn als het allemaal van zelf gaat.

Terug
Bovenaan