bijna een jaar geleden..............

jajaja

bijna een jaar geleden had ik mijn laatste ongi voordat ik zwanger raakte( 24 nov) en vanaf dat moment was het een datum dat alles bepaalde.......( wanneer uitgerekend, wanneer met verlof etc etc)..

moet er nog vaak aan denken.......

een jaar geleden , wat gaat het toch snel......

hebben jullie dat ook

zucht....................

liefs tobi

ben vandaag volgens mij erg sentimenteel

HOi

Bij mij is het het al jaar geleden.
Ik ben op 4 oktober gestopt met de pil op kevans 4e verjaardag.

Ik zei dus  laatst tegen m'n mannetje.
he ik ben al een jaar nu niet ongi geweest.

Zegt tie heerlijk toch! (Lekker droog)  

groetjes kim

Hoi,

Je was met net voor met dit berichtje. Ook ik moet er nog vaak aan denken. Ik was vorig jaar nu voor het laatst ongesteld. (9 nov) en 11 dec kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik vind het onvoorstelbaar dat het allemaal zo snel is gegaan. Het l;ijkt nog steeds wel een droom. Af en toe vind ik het jammer dat het allemaal zo snel is gegaan. Ik heb weleens het ide dat ik er niet genoeg van genoten heb.

Ik gellof dat ik ook behoorlijk sentimenteel ben, hihi.

Groetjes Natasja

Hoi,

Ik moest er een aantal dagen geleden ook nog aan denken ja. Op 10 november een jaar geleden had ik mijn laatste menstruatie en ik kwam er rond 8 december achter dat ik zwanger was.

Wat kan er inderdaad veel veranderen in een jaar tijd. Niet alleen ben ik voor de tweede keer mama geworden, maar ik sta er ook nog eens alleen voor. Wie had dat kunnen bedenken! Ik vertrouw er echter op dat alles weer goed komt en waarschijnlijk kijk ik over een jaar met een heel ander gevoel terug op deze tijd en ben ik weer helemaal gesettled. Ik hoop het. Ik vertrouw er op.

Groetjes Fonske.

hoi meiden,

Bij mij ook bijna een jaar geleden. Een jaar geleden dat ik een miskraam had, alweer een jaar geleden, iets meer zelfs dan een jaar. Bijna een jaar geleden dat ik weer zwanger raakte en er niet van durfde te genieten totdat ik de 3 maanden voorbij was en dan nog....
Drie jaar geleden was ik nu hoogzwanger van mijn zoontje Thijmen, die 1 dec. 3 wordt, 3 alweer.......

Dames, wat gaat de tijd toch snel en wat is alles relatief. Ik geniet daarom met volle teugen!

Liefs, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (bijna 8 weken)

Hoi...

Ja erg gewoon he zo snel haha.
Een jaar geleden  wist ik nog van niks, en hoorden wij dat het voor ons een hele kleine kans was dat het daadwerkelijk nog eens zou lukken..
Dat ik op dat moment net zwanger was voor ons de mooiste verassing.
En nu is Dawin alweer 15 weken oud en een wolk van een baby.
Het gaat alleen zo snel, maar gelukkig weet ik van mijn dochter dat elke leeftijd heeft iets verschrikkelijk moois.

Liefs bianca

Vorig jaar omdeze tijd was ik ongeveer 3 weken zwanger! 28 Nov. deed ik een test. Oh wat duurde het lang om het te vertellen en de eerste afspraak bij de verloskundige DE ECHO! En dan dacht je steeds "wat duren die 9 maanden lang!" En nu zit ik dan met een kleine van 3 maanden en nu denk ik "wat gaat het allemaal hard" ha ha ha
xx esther

vorig jaar 1 september gestopt met de pil, 24 oktober laatste menstruatie...en 22 november test gedaan en ZWANGER!!!
Volgende week is het een jaar geleden... Merel is alweer 3 maanden.
Gaat zo snel...

Terug
Bovenaan