bijna een jaar geleden..............

wij hebben de test gedaan op oudjaarsdag 's middags hadden we mijn schoonmoeder op visite met twee ooms nou we konden ze wel weg kijken haha..En toen ze eindelijk weg waren hebben we de test gedaan en ja hoor..
Toen gingen wij het nieuwejaar goed in maar dit jaar nog beter namelijk met een prachtige zoon .

groetjes mira mv marek 11 wk

vorig jaar om deze tijd wist ik t al ruim een week!
eind september pil weggegdaan,10-10 laatste rode zee en in de nacht van 8/9 nov zat ik moederziel alleen kotsmisselijk op de wc de test te doen.En die was dus positief! Ik geloofde mijn ogen niet maar t verklaarde wel de misselijkheid van de laatste tijd
11-11 was de trouwdag en de dag van de sneeuwstorm staat me ook nog helder voor de geest, ik was toen dag en nacht misselijk. Daar werd ik niet vrolijk van!
Maar verder alles goed gegaan, tegen kerst was de misselijkheid over en ging alles ok
Als ik er nu op terug kijk een mooie tijd, maar het begin vond ik door de misselijkheid niet top. Het leukste vond ik de bewegingen in de buik en de echo

Hoi,
Ja bij mij is het 28 nov een jaar geleden, ik lees ook al een hele tijd met jullie mee maar nog nooit gereageerd, maar nu mijn dochtertje geboren is vind ik het toch wel leuk om mee te kletsen. Ze is trouwens 23 sept geboren, en ze heet chelsey.

Groetjes mv chelsey

Nu een jaar geleden was ik zo moe ongelofelijk en wat deed ik nou, ja ontzettend veel werken en overwerken, maar goed, zooo moe. Ik heb mezelf een dag ziek gemeld doe ik echt anders nooit maar kon mijn bed niet uitkomen. Op 23 nov. test gedaan en ja hoor, bijna precies 1 maand dat ik gestopt was met de pil en voor het laatst ong was zwanger. Hoe is het mogelijk zo snel, wij hadden wel op een paar maanden gerekend.

Het zwanger zijn duurde echt lang kon niet wachten en nu lijkt het allemaal zo snel te zijn gegaan. Ik kan niet wachten op de 2e en ik ben gestopt met de pil zou het nu weer zo snel gaan??

Lilian mv Lotte 15 weken

Terug
Bovenaan