bijna een jaar geleden..............

hoi hoi
jaaaaa idd alweer een jaar geleden !!
ik heb vorig jaar op 5dec. te horen gekregen dat ik zwanger was ( ik heb een test bij de dokter gedaan) een mooi sinterklaas kadootje !!!!!!!!
En wat ging de tijd toen langzaam voordat die 1ste 3 maanden om waren en toen de rest van de maanden duurde ook lang !!

Maar eigenlijk ook weer heel snel want demy  is nu alweer 3 maanden *zucht* de tijd vliegt hihii

kus mariska mv demy

Ja, ik moet er ook telkens aandenken. 4 oktober was is sinds een half jaar weer eens ongesteld. Het liep allemaal niet zo lekker en rond die 4 oktober had ik ook de uitslag van de gyneacoloog. Die vertelde echt dat wanneer ik kinderen wilde krijgen ik terug moest komen om erover te praten......... Er volgde een rot periode.... en opeens werd ik weer regelmatig ongesteld ( dacht ik) terwijl ik zo goed als nooit ongesteld werd.
Pas 20 december durfde ik een test te doen, alleen maar omdat sommige mensen tegen mij zeiden dat ik er zwanger uitzag ?   Ik had het nooit verwacht..maar ik was echt zwanger en 22 december op de echo bleek dat ik al 12 weken zwanger was !!!

Geweldig!! Wat waren wij gelukkig en zijn we nog steeds.
Zo zie je maar weer hoe alles lopen kan......

Groetjes Hanneke

Bij mij alweer langer dan een jaar geleden.Vorig jaar  21 september gestopt met de pil en ook getrouwd en ook zwanger geworden. Een huwelijksnacht kindje. Dus ben al ruim een jaar niet meer ongesteld geweest.
Tja de tijd gaat zo hard. Weet nog dat ik het iedereen ging vertellen al die leuke reactie's. En nu is ze volgende week alweer 4 maanden oud snik.

geniet maar van elke dag want het gaat zooooo hard.

groetjes Wendy

Ja, ik zei gisteren nog tegen mijn man: woensdag is het al een jaar geleden dat Tijs is verwekt! anderhalve week later in het weekend begon ik de ongi-symptomen weer te voelen en dacht dat het weer niet was gelukt.
We waren toen al ruim 2 jaar bezig en zouden op 2 december een afspraak hebben bij de gyneacoloog. Maar m'n ongi zette niet door en ik begon me die week licht misselijk te voelen. Ik durfde  echt niet te hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn en had met mijn man afgesproken dat als ik op 1 december nog niet ongi zou zijn ik een test zou gaan doen. Zo gezegd zo gedaan. Met de positieve test in mijn handen ben ik vol ongeloof naar mijn man gelopen! We konden het gewoon niet geloven!
Helemaal gelukkig heb ik de volgende dag de afspraak bij de gyneacoloog afgebeld! En nu is Tijs alweer bijna 15 weken oud! Echt geweldig....

hallo
ja vorig jaar december was voor ons erg spannend ik had overal last van ben naar de dok. geweest die constateerde toen een nier-blaas-bekken ontsteking kreeg medicijnen en een week later moest ik terug komen.
het ging maar niet over weer andere medicijnen weer een week later terug komen.
toen werd er gevraagt of ik mischien zwanger kon zijn ik vertelde dat   we net bezig waren zeg maar om zwanger te worden dat ik er niet ingeloofde dat het de eerste keer gelijk raak zou zijn (dit omdat ik op internet had gelezen dat het meestal 6 maanden kan duren) 20 dec heb ik een test gedaan die was toen goed dus wij helemaal blij 27 dec kreeg ik mijn eerste echo omdat ik zoveel problemen had met die blaas-bekken-nier ontsteking en ja hoor wij kregen officieel groen licht.

Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat. Vorig jaar begin november heeft mijn vriend een herstel operatie ondergaan, hij was 12 jaar geleden gesteriliseerd. Zijn huisarts gaf 'm een slagingskans van 30%. De chirurg gelukkig iets meer 50%. Hierna mochten we 4 weken geen gemeenschap, dus begin december zijn we weer begonnen en ja hoor direct zwanger. Zo snel, dat hadden we niet durven dromen.
En nu, zijn we een jaar verder, en een mooi mannetje rijker.
Soms krijg ik gewoon nog tranen in mijn ogen zo gelukkig ben ik.

Hoi mede-mama's!

Wat leuk om te lezen dat ook veel anderen mama's dat hebben! Een jaar geleden waren we "alleen" nog maar bezig om kindjes te mogen krijgen. En plots die twijfel: ben ik nou wel of niet ongi?? Toch maar test gedaan 24 november en toch nog maar een test gedaan op de 25 ste. ( vreselijk die sneeuwstorm! En ik wilde zo graag naar huis!) Toch zwanger!! Heb Thomas net een fles gegeven en ik ben zo trots op ons mannetje, hij is nu 3 maanden...  En ook ik denk in de maand november nog veel aan vorig jaar, en ook ik kan dan inderdaad wel wat emotioneel worden. Zal er wel een beetje bij horen als ik jullie verhalen ook zo lees!

Liefs Marieke

Terug
Bovenaan