Bijna in de 7e ronde, wie krijgt ook de kriebels/zenuwen?

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Ik ben Joepie, 25 jaar en ik ben sinds eind februari gestopt met de pil. Na 3 dagen werd ik netjes ongesteld en daarna altijd een cyclus rond de 28 dagen gehad. 1e 3 rondes niets gevoeld, geen kwaaltjes enz, maar ronde 4 en 5 ineens heel erg veel last van misselijkheid, nare geur en smaak, oprispingen, pijnlijke borsten en steken onderin mijn buik en rommelende darmen...maar helaas na 28 dagen gewoon ongesteld geworden. Waarschijnlijk is de innesteling toen niet goed gegaan...
Nu zit ik in mijn 6e ronde en moet over 5 dagen ongesteld worden, heb dit keer totaal niet het idee dat ik zwanger ben. Dan ga ik naar de 7e ronde.

Van de ene kant begint het soms de kriebelen en krijg ik de zenuwen. Iedereen in mijn omgeving is in de 2e of 3e ronde zwanger, in ieder geval erg snel en soms dan bekruipt me die angst ineens, omdat het bij mij wat langer duurt en dan ben ik ineens bang dat het bij ons niet lukt. Ik weet dat er meiden langer bezig zijn hoor en dat het vrij normaal is, maar het overvalt me soms gewoon.
Wie zit er ook al in de 6e/7e (of langer) ronde en herkent dat gevoel?

Vind het heel leuk, al die meiden die dan nieuw komen kletsen op andere topics, maar soms steekt het me wel, hoewel ik het ze allemaal heel erg gun, dat ze dan al na ronde 1 of 2 zwanger zijn...

Met wie kan ik dit gevoel delen?

Liefs Joepie

hey joepie

je gevoel is heel herkenbaar hoor meid, ik ben inmiddels anderhalf jaar bezig,en gebruik clomid,   en ik ben eind mei geopereerd aan een bbz dus het zit mij ook  niet erg mee, maar ik kan gelukkig wel nog blij zijn voor een ander die wel snel zwanger wordt, tuurlijk steekt dat dan maar ja je moet wel proberen positief te blijven meid, want ook jouw tijd komt echt waar
succes

groetjes linda

Hey Linda,

Wat vervelend zeg...je hebt dus al heel veel meegemaakt! Ik hoop echt dat het nu een keer raak is. Wanneer is je NOD??

Begrijp me niet verkeerd, ben wel heel blij voor die meiden en ik gun het ze ook echt hoor, maar het steekt gewoon soms en dan bedoel ik niet dat ik heel jaloers ben, maar gewoon van...oh, ik wilde dat het bij mij zo snel raak was.

En het vliegt me soms aan, dat gevoel, van, ik ga al de 7e ronde in...maar dat is vooral omdat heel veel meiden in mijn omgeving heel snel zwanger zijn. En dan heb je dat sneller denk ik!

Ik duim voor je meid!

Liefs Joepie

hey joepie

ik begrijp je niet verkeerd hoor meid, en ik heb die gedachten zelf ook wel eens van jeetje zeg waar nou jij wel en ik niet, maar dat is een meer dan logische gedachte,
Ik heb gelukkig al een zoontje die is dinsdag 3 geworden, en ik heb heel lang zoiets gehad van he verdorie nu zit er een grote leeftijdsverschil tussen , maar daar heb ik me nu overheen gezet en nu heb ik zoiets van, als ik nu zwanger mag raken gaat mijn zoontje na mijn bevalling al bijna naar school en heb ik me handen weer vrij haha, alles heeft nadelen en voordelen
Ik heb mijn nod op 25 aug gezet en dan ga ik uit van een cyclus van 33 dagen maar dat kan ook nog veranderen want toen ik dus zwanger was in mij en dat een bbz was, had ik op dag 23 van mijn cyclus al positief getest dus ik wacht het allemaal maar rustig af,

Doe je ook temperaturen? ik doe dat wel en je krijgt wel een inzicht in je cyclus en je ziet ook of je een eisprong hebt of niet, en mocht je naar de gyn gaan is dat het eerste wat jemoet doen en als je dat dan al een tijdje doet en je moet naar de gyn dan kan je die templijsten meenemen en laten zien
zo is een heel verhaal geworden hahah

groetjes linda

ik ben er straks nog even ik ga me zoontje effe in bad doen,

is dit trouwens je eerste kindje?

xxx linda

Hoi joepie,

Erg herkenbaar hoor wat jij allemaal zegt. Zit nu zelf alweer in ronde 13 ! Pffffff en soms overvalt mij het gevoel ook weleens dat ik bang ben dat het niet gaat lukken. Vraag me dan ook af waarom het ons niet gegund is. Toch over het algemeen, heb ik nog steeds het gevoel dat het binnenkort een keertje gaat lukken. Heb net als jij ook nu al 2 maanden allemaal klachten, zo erg dat ik en de meiden ( klets net als linda bij de klusbabes ) er van overtuigd waren dat het raak was. De laatste maand bleef zelf op de dag dat de rd s kwamen mn temp. 37.2, echt vreemd..........

Kan je ook goed begrijpen als meiden komen kletsen en vertellen dat ze in de eerste ronde zwanger zijn. Ik gun het ze ook van harte maar, toch steekt het en het lijkt me niet meer dan logisch ! Meid, moed blijven houden he ......ook voor ons komt de dag dat we een positieve test in handen hebben.....succes !

Liefs happy

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes. Jullie zijn langer onderweg dan ik en ik ben degene die gerustgesteld moet worden, hihi, omgekeerde wereld.

Linda, wat goed dat je je over het leeftijdsverschil heen kan zetten. En je hebt inderdaad het positieve eruit gehaad, want het is wel waar, dan kun je alle aandacht op je kindje richten.
Het is voor mijn 1ste kindje en ik temperatuur sinds de 4e ronde. Ik vond het gewoon fijn om te zien of ik dus ongesteld werd, want hij zakt dan altijd 2 dagen van te voren!
En wat je zegt is natuurlijk ook waar, dan ben je alweer een stapje verder.

Happy, wat fijn dat je me ook zo begrijpt. En jij bent dus ook al een tijdje onderweg. Balen is dat he, al die klachten. Ik wil ze best hebben hoor, maar dan wel omdat ik zwanger ben. De 1ste keer dat ik al die kwaaltjes kreeg, waren mijn vriend en ik en op het forum (kluskippies) er ook van overtuigd dat het raak was...Helaas...
En die temp. van je was idd wel heel erg hoog hoor! Heel vaag.
Wat goed dat je de moed houdt en dat je het gevoel hebt dat het snel een keer raak zal zijn! Ik duim heel hard voor je!

Liefs Joepie

Tja, het is erg he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden...bah ! Zal voor je duimen meis. Laat je het ons even weten ?

Knuf happy

Terug
Bovenaan