A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Ik ben Joepie, 25 jaar en ik ben sinds eind februari gestopt met de pil. Na 3 dagen werd ik netjes ongesteld en daarna altijd een cyclus rond de 28 dagen gehad. 1e 3 rondes niets gevoeld, geen kwaaltjes enz, maar ronde 4 en 5 ineens heel erg veel last van misselijkheid, nare geur en smaak, oprispingen, pijnlijke borsten en steken onderin mijn buik en rommelende darmen...maar helaas na 28 dagen gewoon ongesteld geworden. Waarschijnlijk is de innesteling toen niet goed gegaan...
Nu zit ik in mijn 6e ronde en moet over 5 dagen ongesteld worden, heb dit keer totaal niet het idee dat ik zwanger ben. Dan ga ik naar de 7e ronde.
Van de ene kant begint het soms de kriebelen en krijg ik de zenuwen. Iedereen in mijn omgeving is in de 2e of 3e ronde zwanger, in ieder geval erg snel en soms dan bekruipt me die angst ineens, omdat het bij mij wat langer duurt en dan ben ik ineens bang dat het bij ons niet lukt. Ik weet dat er meiden langer bezig zijn hoor en dat het vrij normaal is, maar het overvalt me soms gewoon.
Wie zit er ook al in de 6e/7e (of langer) ronde en herkent dat gevoel?
Vind het heel leuk, al die meiden die dan nieuw komen kletsen op andere topics, maar soms steekt het me wel, hoewel ik het ze allemaal heel erg gun, dat ze dan al na ronde 1 of 2 zwanger zijn...
Met wie kan ik dit gevoel delen?
Liefs Joepie