Bijna in de 7e ronde, wie krijgt ook de kriebels/zenuwen?

Hey,

Laat het zeker even weten, nog maar 5 dagen te gaan, maar heb nu heel sterk het gevoel dat het niet raak is, omdat ik nu niks voel..
Had op een andere topic al de vraag gesteld, maar 90% van de bevruchtingen gaat mis tijdens de menstruatie, dus waarschijnlijk ben ik dus wel bevrucht geweest, maar is het toen, voor mijn menstruatie, alsnog mis gegaan!

Maar ik hou jullie op de hoogte! Jullie mij ook?!

Liefs Joepie

hey joepie

dus je temperatuurt al dat scheelt wel weer, en krijg je wel een beetje inzicht in je cyclus? en ik en happy kennen elkaar al want we zitten bij de klusbabes haha, en ons lichaam kan ons echt goed voor de gek houden want net wat happy zei, die heeft de afgelopen 2 maanden echt zwangerschapsklachten gehad en een hoge temp en dan toch ongesteld worden, hoe gemeen kan ons lichaam zijn,
probeer echt positief te blijven ook al is dat soms moeilijk

xx linda

Goeiemorgen,

Ik ga je op de hoogte houden maar, je moet nog wel ff geduld hebben hoor haha. Mn klusperiode gaat pas bijna beginnen. Ga heeeeeeeel erg mn best doen hoor !!!! Er is voor mij augustus gependeld dud, laten we hopen dat dit uit mag komen. Succes met wachten meis, erg he pffffff

Liefs happy

Hey meiden,

Lekker geslapen? Ik als een roosje hihi en da's best lastig met zo'n snurkende vriend naast je!
Je lichaam kan je inderdaad erg voor de gek houden, al denk ik wel dat de kwaaltjes echt zijn, maar dat de innesteling niet goed is gegaan.
Ik heb een redelijk inzicht in mijn cyclus, tenminste de vorige 2 keren...deze keer deed hij een beetje vaag:
Zit altijd rond de 36.3 basistemp. Ik voelde op dag 13 's avonds hevige steken onderin mijn buik, zowel links als rechts. dus die avond goed geklust, had ik dag 14 36.0, nu schijnt hij iets te kunnen dalen rond je eisprong, dus ik denk, mooi dat klopt.
Was hij dag 15, 's morgens ook goed geklust  36.2...moet klimmen dacht ik...dag 16 36.7...eisprong gehad!
Maar toen ging hij dag 17 naar 36.3, dag 18 naar 36.5 dag 19 36.4 en daarna steeg hij alleen nog maar...36.8/36.7/36.6/36.7/36.8...

fertilityfriend verschuift steeds mijn eisprong...daar snap je niks van...maar ik heb het zooooooo overduidelijk gevoeld die maandagavond...het kan haast niet missen...
Mijn vriendje denkt dat mijn cyclus misschien wel zo in de war is omdat ik zwanger ben, compleet met innestelingsdip en al...hihi...zou mooi zijn, maar volgens mij word ik gewoon ongesteld.
En ik blijf positief hoor, soms heb ik zoiets van: ach meid, nu begint het pas echt...maar toch...

Happy (oh ben echt een zeef, wilde ook op jou verhaaltje reageren en nu weet ik nie meer wat je getypt hebt...ff denken...) Oh dat je de klusperiode weer in ging!!! Nou, ik hoop echt dat je goed je best doet, hihi grapje! Wat grappig dat voor jou augustus gependeld is, is dat iemand van het forum die dat doet, en heeft ze het nog een beetje goed gehad bij de rest???

Vandaag is mijn vader jarig, 08-08-08...hij wordt gelukkig geen 88 maar 55...ook leuk!
Ga vanavond lekker vieren...
Ben ook begonnen met afvallen deze week, de vakantiekilo's moeten er weer af...sinds maandag is er 1.1 kg af! Je moet toch ergens beginnen!

Tot later!

Liefs Joepie

Hoi hoi, ik reageer later ff want moet nu naar mn werk ........fijne dag !!!!

Liefs happy

Hahaha ben net klaar !!!!!  Allereerst nog gefeliciteerd met je vader ........Het gaat voor jou nu opschieten he ....nog 2 daagjes, spannend hoor. Wat een verhaal joh, hoe kan hij nou iedere keer je eisprong verschuiven, natuurlijk wordt je daar onzeker van ! Bij mij zit mn eitje er nu aan te komen, voel het altijd wel. Vanmorgen nog ff geklust, had eigenlijk geen zin maar ja, moest maar he hihi...........Ik blijf duimen meisje...

Liefs happy

Hey meis,

Dus als het rustig is, dan weet ik wat jij aan het doen bent, hihi!!!
Heel veel klusplezier!!! En bedankt voor je felicitaties!!

Ja, word er inderdaad een beetje onzeker van en nu helemaal...bedacht me vanmorgen ineens dat ik voor een poosje  terug  opstond en ineens een hele erge steek onderin mijn buik had, vriendjelief schrok zich dood, want ik stond helemaal krom zo zeer...heb ik opgezocht op een ander forum wanneer ik dat getypt had en dat was 2 augustus...en dat was dus dag 18 van mijn cyclus! Dus het zou dan ook nog kunnen dat dat mijn eisprong was! Heb net ff op mijn kaartje gekeken en we hebben dag 16 en dag 18 geklust...dus dat zou dan het goede moment ook moeten zijn!

en op dag 18 was mijn temp. 36.5, dag 19 36.4 (tijdens, na je eisprong daalt hij iets, maar m'n basistemp. is 36.3...snap jij het nog??)  toen:
dag 20: 36.8
dag 21: 36.7
dag 22: 36.6
dag 23: 36.7
dag 24: 36.8
dag 25: 36.9
dag 26: 36.8

Dus het zou ook nog kunnen...dan heb ik zaterdag 16 augustus m'n NOD...en dan zou ik eventueel zondag kunnen testen, mocht ik niet ongesteld zijn ondertussen! Begin nu wel weer een beetje misselijk en duizelig te worden, veel plassen, maar wel kleine beetjes, gevoelige tepels, rommelende darmen, steekjes onderin mijn buik, oprispingen, dunne ontlasting en winderigheid (sorry, heel onsmakelijk)! Dus ik voel genoeg, maar heb nog steeds heel erg het gevoel, vooral omdat iedereen om mij heen zwanger is, dat het bij mij niet raak is!

We zien het wel! we hebben geen keus, dan rustig afwachten!!

Fijne dag meid!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan