Bijna in de 7e ronde, wie krijgt ook de kriebels/zenuwen?

Tja die temperatuur weet wat he pffff. Hij is nu iig mooi hoog en je hebt duidelijk klachten genoeg. Ik hoop het zoooooo voor je. Jij hebt hetzelfde als ik, je neemt jezelf toch in bescherming he. Je bent al zoveel keer voor de gek gehouden door je eigen lichaam......Ik moet eerlijk zeggen dat ik door dat temperaturen ook wel een beetje onzeker wordt hoor, soms snap ik er geen bal van. Ik ben wel blij dat ik mn eitje altijd voel, meestal op dag 11, nu dus ook ! Ik had de laatste maand een temp. van 37.2 ieder ochtend vlak voor mn nod, ook op de dag van mn ongi nog ????? Ik vraag me dan wel af waarom ik het doe pfffff. Tja we zien het wel weer he meis..........Hou me op de hoogte he, vind het super spannend...

Liefs happy

Hoi hoi meisje, weet je al wat meer ? Ik hoop het echt zoooo voor je.....

Kus happy

Hey happy,

lief dat je aan me dacht...ben helaas gisteren ongesteld geworden...het ging redelijk goed met me, totdat ik een berichtje op hyves kreeg van iemand van een ander forum. Dat was zo'n lief gedichtje, ik brak helemaal...vind het toch wel heel jammer!
Nu komt probleem 2, want ik werk als juffrouw op een basisschool en nu zijn er veel kinderen van het azc bij ons in de buurt, die via het generaal pardon een verblijfsvergunning hebben gekregen en nu dus weg gaan, omdat ze ergens een huisje mogen zoeken...Kreeg vandaag te horen dat het dus nog niet zeker is of ik volgend jaar ook nog kan blijven. Er zijn wel 3 collega's die later zijn dan ik, maar onze directie zit nogal raar in elkaar, dus het kan ook zomaar zijn dat je er wel ineens uitligt...

Ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen, ook omdat je via het uwv een zwangerschapsuitkering kan krijgen en daarna kan ik gewoon weer aan het werk (er is wel veel invalwerk bij ons in de buurt.) maar nu is vriendjelief wat onzekerder geworden, omdat we het op zijn loon gewoon wat moeilijker krijgen. Hij wil het nu op een laag pitje zetten...van de ene kant snap ik hem wel, maar zoals je merkt raak ik niet zomaar zwanger en straks wachten we nog een jaar en dan beginnen we weer en duurt het weer zolang...en hij is nu al 32 en hij rookt al 17 jaar...ook niet echt bevordelijk voor het zaad...Ik ben dan gewoon bang dat het echt lang gaat duren!
We zijn er nog niet helemaal uit en ik vind het ook erg moeilijk...

Je hoort het nog...maar ben wel wat minder op het forum, moet ff afstand nemen! Ik hou je wel in de gaten hoor!!!

Liefs Joepie

He verdorie meisje, wat vind ik dit nu kl*te voor je zeg !!! Zo zie je maar weer dat dat temp. ook niet alles is he, we worden toch keer op keer voor de geke gehouden !

Je zit nu dan idd in een moeilijke situatie zeg. Tja kan je vriend goed snappen maar, kan jou ook heeeeel goed begrijpen. Het is nu allemaal zo 1, 2, 3 niet gebeurd he dus als je nu alles op een laag pitje zet en het bij het gaat de volgende keer ook nog ff duren. Je moet hier goed over nadenken en de beslissing nemen waar jullie allebei achter staan. Kan me voorstellen dat je even wat minder komt ! Mocht je willen kletsen weet je me te vinden bij de klusbabes he ! Meisje, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie saampjes tot een goede oplossing weten te komen !

Kussss happy

Terug
Bovenaan