Bijna jaar bezig met zeer onregelmatige cyclus, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is "tjoller". Gebruik niet mijn echte naam omdat nog niemand weet dat wij bezig zijn.
Ik heb in het begin al eerder op het foum gezeten maar ben er een ppos tussenuit geweest.
Wij zijn in april 2007 gestopt met de pil en sindsdien ben ik 5 maal ongesteld geweest met periode vtussen de 90 en 50 dagen. Dit is erg frustrerend omdat je zo niet kan berekene   wanneer je eisprong is. In het begin dacht ik steeds zwanger te zijn en heb ik verschillende testen gedaan maar nu weet ik dat het niet zo is en probeer ik er minder op te focussen.
Dat is wel moeilijk omdat in mijn vriendenkring de een na de ander zwanger word. Heel erg leuk maar soms steekt het wel omdat wij ook zo graag willen.
Ik ben laats bij de huisarts geweest en ik heb een bloedonderzoek gehad, hier was alles ok.
Ik moet ongeveer nog 4 weken wachten en als het dan nog niet met regelmaat komt wordt ik doorgestuurd.
Zijn er meiden die in het zelfde schuitje zitten??

Groetjes tjoller

hoi tjoller,