Bijna jaar bezig met zeer onregelmatige cyclus, wie nog meer?

Hoi meiden,

Ik had al eerder een keer gereageerd. Ik zat in dubio of ik al naar de huisarts zou gaan of niet, omdat ik oktober 2007 ben gestopt met de pil. Hierna eerste cyclus van 60 dagen, daarna 47 dagen en nu zit ik alweer op dag 67, wat duurt het toch lang.
Ik lees dat jullie al veel langer bezig zijn, maar ik voel me soms net zo. Geen geduld en weer moeten afwachten.
Ik wacht nog even af tot eind van de maand, want begin april ben ik 7 maanden gestopt met de pil, misschien dat ik dan toch besluit om even langs de huisarts te gaan.
Ik lees bloedonderzoeken, etc. Waarop prikt de huisarts dan precies?
Ik wil in ieder geval iedereen heel erg veel succes wensen en hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden!!!!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden!

Tjoller-   28 dagen??!! gaat het toch nog volgens het boekje lopen! Ik hoop van wel. Wel gewoon naar de gyn gaan hoor!

Natasja86- Heb jij ook onderzoeken gehad?

Patricia 26- Super dat je een positief berichtje heb geplaatst hier word mijn dag weer zonnig van!

Patje81-- 67 dagen is toch veel te lang! gewoon naar de dokter gaan. Ik weet niet precies
op wat er allemaal word geprikt maar het was een hele waslijst. Wat ik zo in de snelheid kon zien   fsh-lh-progesteron-oestrogeen en nog wat andere voor mij onbekende namen.

Ik ben helaas weer ongesteld geworden nu een cyclus van 33dagen gehad. Mijn man had gehoopt dat ik zwanger zou zijn want dan hoefde hij zijn zwemmers niet meer in te leveren. Helaas! hij zal nu moeten. We zijn alletwee reuze benieuwd naar de uitslagen.(11 april)Ik hoop ook dat er die dag een echo word gemaakt, het zou precies 4/5 dagen voor mijn ovulatie zijn.(als ik die tenminste heb)
Misschien ziet hij dan wel een eitje zitten??

Raar genoeg wist ik al voordat ik ging stoppen met de pil dat het bij mij langer ging duren. Ik weet niet waarom maar dat is gewoon een gevoel. Ik ga proberen om het de komende tijd van me af te zetten maar dat zal niet makkelijk worden.

In ieder geval een paar  om het een beetje op te vrolijken! :)

Hoi Meiden!

Ja normaal zit ik bij de M&M ladys, maar als ik kan helpen doe ik dat graag. En jullie topic sprak me aan. Omdat ik zelf een onregelmattige cyclus heb soms ben ik het 3 maanden niet........!!!

Met clomid ben ik een klein half jaartje bezig geweest, dus binnen het jaar zwanger geworden.

Voor de meiden die naar de huisarts gaan, zeg dat je langer dan een jaar bezig bent om zwanger te raken, dan sturen ze je gelijk door, zeg dit ook tegen de gyn anders zegt hij mss dat je nog even moet wachten met vanalles. Maar wij kennen ons lichaam het best, als je een onregelmattige cyclus hebt en dit is bijna altijd zo dan is het onzin om steeds maar op je ei te wachten, en dat is HEEL moeilijk als je niet weet wanneer dat is.

Nou ik hou jullie topic in de gaten en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn!

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan