Bijna jaar bezig met zeer onregelmatige cyclus, wie nog meer?

Hallo,

ik ben begin oktober 2007 gestopt met de pil, heb de pil 10 jaar geslikt.
Mijn cyclus begon met eerst 60 dagen, twee keer 47 dagen, dus ik had de hoop dat mijn cyclus minder lang zou worden, maar nu zit ik al op dag 55.
Ondertussen zijn we dus alweer een half jaar verder. Maar ik heb geen vertrouwen meer in mijn cyclus, de kansen zijn hierdoor ook kleiner.
Denken jullie dat ik mijn huisarts hier al over kan benaderen?Of is dit te vroeg?
Mijn geduld raakt niet snel op, maar nu merk ik dat het al lang genoeg geduurt heeft. Ook hebben al mijn vriendinnen al een kindje of zijn zwanger, dat maakt het soms ook wel moeilijk.

Groetjes van Patries.

Hoi Meiden,

Ik heb de knoop doorgehakt en alvast een afspraak gemaakt bij de Gyn. Ik kan daar 14 april terecht. Twee weken van tevoren de huisarts bellen voor een verwijsbrief.!!!!!!
Nog geen ongestelheid te bekennen bij mij, zit nu op dag 35, meestal zit ik rond de 50 dagen.

Poppetje: wanneer moet jij naar de gyn???

Femm: je zou ervoor kunnen zorgen dat de medicatie al in je zak zit of bij de hand en dat je dan tussendoor of net voor/na het eten je naar het toilet gaat. Meestal is er wel een kraantje zodat je je medicatie in kan nemen.
Je kan er ook voor kiezen om het te vertellen maar dat is erg persoonlijk. Bij ons weet nog niemand dat wij al een jaar bezig zijn.

Patje: De huisarts benaderen kan altijd. Ze reageren allemaal verschillend als ik het hier op het forum terug lees. Mijn   huisarts houd roch echt de grens van 1 jaar aan.
Blijf hopen dat de normale cyclus weer op gang komt.
We weten hier allemaal hoe het is om in die onzekerheid te zitten. Je voelt steeds vanalles omdat je overal op let. Succes met je beslissing.

Meiden tot horens,

Groetjes

Hallo Allemaal,

Tjoller-- De knoop moet je toch een keer door hakken en voor jou geeft het een goed gevoel en dat is erg belangrijk!

Ik moet morgen 19/3/08 om 15:00 naar de gyn..
Ik heb vorige week weer een posi.ovutest gehad, dit keer twee dagen eerder dan vorige maand (zou cyclus 32 dgn worden). Zou ik dan toch nog een regelmatige cyclus krijgen?
Ook de temp. geeft weer een duidelijke verhoging aan. Geduld is een schone zaak.

Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes

Hoi iedereen,

Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest en ik stond binnnen 5 minuten al weer buiten.
Ik kon meteen boedprikken om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad en mijn man moet zijn zwemmers binnenkort inleveren. 11 April hebben we weer een afspraak voor de uitslagen. Een echo of dergelijke word pas een volgende keer gedaan. Het was mij alleen niet duidelijk of dit zo ie zo gedaan word of dat dit afhankelijk van de uitslagen is.
Kortom weer wachten! Je voelt je net een nummer en ik hoop dat de volgende keer ik wat meer tijd heb om een aantal vragen te stellen.

Groetjes

Hoi Meiden,

Hier weer nieuws aan het front. Ik ben ondertussen ongesteld geweest en na meeerdere malen natellen heb ik voor het eerst een normale cyclus van 28 dagen !!!!!!!!!!!
Hopen dat dit zich voort gaat zetten.
Lizzy bij jou is het volgende week zover met je afspraak. Ben benieuwd of het bij jou anders verloopt dan bij poppetje.

Veel succes allemaal,

Groetjes

hallo allemaal,
wij zijn ook al van maart 2007 bezig om zwanger te raken,
ben al bij de gynecoloog geweest ma die zegt dat alles goed zit!!! heel vreemd ma ja we wachten het gewoon nog ff af!
al is het soms wel lastig want mijn menstruatie is ook heel erg onregelmatig,
elke maand die spanning!! pffff......

groetjes natasja

Hoi Meiden!

Ik heb ook een onregelmatige cyclus! Ik ben ook doorgestuurd geweest naar de gyn in het ziekenhuis. Na wat testjes heb ik Clomid gekregen. Hierdoor word je elke maand ongesteld en heb je meer kans op een zwangerschap!

Ik ben nu moeder van een gezonde zoon van 13 weken!

Dus hou moed het komt allemaal goed! En de medische molen is helemaal niet zo erg als het lijkt!

Suc6 met zwanger worden allemaal!

Groetjes Patricia

He Patricia,

Das weer fijn om te horen, goed nieuws, het kan dus wel!!
Wij zijn sinds augustus 2007 bezig, bij mij is pco vastgesteld en heb nu anderhalve maand geleden een kuurtje provera gehad, hierdoor werd ik ongesteld (voor de eerste keer in 6 maanden!) maar nu weer niets helaas.. moet wachten tot mei totdat ik mag beginnen met clomid.

maar hoelang duurde het bij jou? heb je er lang over gedaan met de clomid?

Geniet van je kleine he?! :D En dankje voor het positieve nieuws :)

Groetjes

Terug
Bovenaan