Bijna uitgerekend

Gefeliciteerd Sabina!! ?
Vervelend dat het zo zwaar was maar ze is er. Dat is belangrijk. Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Geniet van elk moment met elkaar. 

Gefeliciteerd Sabina! Jullie zijn inmiddels alweer even lekker aan het genieten! 
Ik ben morgen uitgerekend. De gehele zwangerschap goed doorlopen, de laatste loodjes zijn duidelijk het zwaarst! Vocht, omgekeerd ritme, om de minuut plassen en krampjes gedurende de dag! 
Zo benieuwd wanneer ze komt kennismaken. Als ze er donderdag, met 40+5 niet is mag ik ook gaan beslissen wat ik wil. Omdat mijn man en ik allebei lang en "fors" zijn verwachten ze ook een groot kindje. Zie aardig op tegen de bevalling, maar volgens de vk niets om me zorgen om te maken... We gaan het zien! Hopelijk is ze er voor donderdag ? 

Hoi! Vandaag 38.6 
vanmiddag om 12 uur braken Mn vliezen onder de douche
heel vervelend want ik ging twijfelen of het wel Mn vliezen waren
ven toen uit de douche gegaan en door me hurken gegaan en toen kwam er nog meer uit het ruikt ook heel zoet en een beetje naar rijst..
inmiddels is de verloskundige al geweest en een hele rits aan familie die me even wilde zien.. 
mn vriend is al de hele middag bij me inmiddels lig ik op bed ga proberen wat te slapen want ik heb nog altijd geen weeen..
hoop dat t me lukt om te slapen en dat ik wakker word van de weeen ..
gebeurt dit niet dan word ik morgen rond 12 uur opgenomen in t ziekenhuis waar ze me dan voor 48 uur opnemen in de hoop dat Mn weeen opgang komen zo niet word ik na die 48 uur ingeleid maar ik hoop natuurlijk dat het in de loop van de avond / nacht van zelf gaat ! 
Word vervolgd ! 
Liefs 

@ Danielle 
nou hier ook niet hele onrustige nacht gehad aangezien Mn vliezen gister middag waren gebroken verwachten we toch echt weeen maar er gebeurt helemaal niks! Om 10 uur moet ik de vk bellen als ik dan nog geen weeen heb voor 12 uur zal ik worden opgenomen 
wachten duurt inderdaad heeeeel lang! 

@ sabina
thnx! Ben nu in het ziekenhuis krijg zo een echo om te kijken hoe t met onze dochter gaat.. 
hoop dat t van zelf snel op gang komt 

Terug
Bovenaan