bijvoeden

En, wat de meesten hier op het forum bedoelen over jou manier van je mening prijs geven is: dat je op een gegeven moment dus door blijft zagen. Je zegt te vaak het zelfde en het komt gewoon niet echt vriendelijk over als je ons blijft bombaderen. En, je mening komt inderdaad wat betuttelend over, alsof jij de wijsheid in pacht hebt. Er zit ook wel een kern van waarheid in in wat je zegt. Maar weet wel: wetenschapper, deskundigen zijn het wel vaker niet met elkaar eens over bepaalde wetenschappen en onderzoeken. Dus als de meningen in die wereld ook nog onderverdeeld zijn, wil het dus niet zeggen dat jou verhaal hélemaal de waarheid bevat.
Het komt allemaal wat 'pesterig' over.
Als je het niet zo bedoeld, oke. Maar het lijkt me wel duidelijk als er zoveel mensen over je heen vallen, dat je toch iets niet goed doet!
Tuurlijk mag je je mening blijven geven, maar doe het op een andere manier.
 
Nee lees het maar eens goed..
je wordt ten eerste niet geboren met een allergie deze kun je kweken door bijv te vroeg te beginnen met bijvoeding.
ook rene heeft dit duidelijk uitgelegd in haar onderwerp bijvoeding..
misschien wordt het dan iets duidelijker ;)
maar voorkomen is beter dan genezen natuurlijk!
Maar je hebt nooit zekerheid dit heb je helaas in niets.
Allergie of niet je moet altijd oppassen..want een allergie kan altijd nog komen aanleg of niet..
ze zeggen alleen weet je al dat er allergien zijn dan moet je voorzichtig beginnen met bijvoeden vanaf 6 mnd al is die aanleg er niet dan ook vanaf 6 mnd maar kun je ervoor kiezen om niet voorzichtig te beginnen..
alsnog ligt de keus bij jezelf..
 
ik word werkelijk helemaal wild van jouw woordkeuze SEM. Het is aan ons de keuze of WIJ (alle moeders die eerder starten met bijvoeding dan 6 maanden)onvoorzichtig omgaan met onze kinderen. (zie je woordkeuze op je vorige reaktie)Alsjeblieft zeg. Zorg voor hele goede argumenten en ga hiermee naar het NOS journaal. Ik ga dan eens zien of ik naar je wil luisteren.

Celie


Ps nogmaals ik heb begrip voor alle moeders die nog borstvoeding geven en wachten met bijvoeding. Het gaat mij erom hoe je je mening formuleert.
 
Hoi,

Jeetje Sanne n Sem zit wel overal errug bovenop met haar BIJVOEDING of nie dan.
Ik hoop dat je nu eens ophoud en gaat genieten van je kids.

Groetjes van Mieke

 
ik heb er een en daar geniet ik vollop van als je nu eens de hele discussie leest dus ook hoe die begon! dan hoef je niet alleen op mij zo te fitten he..
wie zit waar nou bovenop sjees
 
jammer dat dit stuk weer een heftige discussie is geworden. Mijn bedoeling was een stukje informatie te geven en dan krijg je weer dit.
En ja het is niet alleen Sanne n sem die er overal zo heftig bovenop zit want er zijn een paar die heel heftig reageren van de andere kant.
Ik wens jullie veel succes met verder discusieren ik ga mijn tijd aan andere dingen besteden en haal dit forum uit mijn favorieten.

groetjes Renée
 
ja dat kun je wel zeggen..
Nu mogen wij blijkbaar niets meer zeggen!
Goed idee inderdaad uit mijn favorieten en   laat de zooi maar hier..
Overal een heftige discussie erop als het gaat om borstvoeding of bijvoeding..
Erg jammer dus maar nog genoeg andere die niet alleen fles potjes en speentjes mensen zijn want zo komen jullie nu heel erg over sorry mensen..
veel plezier hier met allemaal hetzelfde zijn en vooral niet anders..
hopelijk komt er voor jullie niet weer een goed en ander advies geven..
want ik weet niet of die kast jullie allemaal kan houden waar jullie opgejaagd zijn
hahahahahahaha
mazzels..
en sterkte met jullie verwerk!
 
Terug
Bovenaan