Billendoekjes en luiers

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben in april uitgerekend, en ben op zoek naar goede luiers en billendoekjes. Welke heeft jullie voorkeur en die betaalbaar zijn? Er zijn er zoveel... En slaan jullie een partij luiers en billendoekjes in? Of maar een paar en pas bij geboorte meer inslaan?</p><p>Graag hoor ik jullie ervaring en mening.</p>

Hoi!
ik ben half maart uitgerekend en ben al begonnen met inslaan. Zo heb ik op het laatst niet in eens alles nodig.  Zo heb ik goed de aanbiedingen van pampers in de gaten gehouden.  Ik had 3 mega pakken nr 1 voor 25€  en had ook al een x een actie van pampers gekocht 1+1 gratis bij de etos.  Dit geldt ook voor de doekjes. Voor maat 1 heb ik wss wel genoeg voor de eerste weken. Ik wacht nu op leuke aanbiedingen voor maat 2 en begin ik daar ook alvast mee.   Via luierinfo vind je altijd de aanbiedingen.  Meld je aan bijv bij pampers want van hun krijg je ook een mail als er korting is bij bijv wehkamp.  Succes! :)

Billendoekjes van de Etos! Vaak in de aanbieding 1 doos (6x80) voor 5,-.
Luiers hebben we van Kruidvat maar deze zijn vernieuwd en daar hoor ik veel klachten over. Zelf nog niet ervaren omdat ik nog oude heb liggen. Dus tips over de luiers zijn ook hier welkom
Ik sla vaak groot in, makkelijk om in huis te hebben. Maar ik zou dat de eerste keer niet doen, je weet immers niet wat voor jullie fijn is.

Ik heb inderdaad zitten kijken bij de Etos, die lijken mij wel fijn. Als er ervaringen zijn met de kruidvat luiers, hoor ik dat uiteraard graag! Alle tips zijn welkom.

Haal niet te veel maat 1. Daar zijn ze vaak heel snel uit. Maat 2 gaat ook al vanaf 3 kg.

Hier veel kruitvat gebruikt in het begin. Vanaf maat 3 ook veel Lidl en ah.

Ik haal altijd vaak bij de bol.com bulkweken. Billendoekjes heb je hier bij de action van pampers ook te koop en ik heb geen klachten over de nieuwe luiers van de kruidvat. Ik vind het handig van de kruidvat dat je daar een dicht pak luiers kan omruilen voor een andere maat. Uiteindelijk heb ik wel een paar weken maat 0 gebruikt en gebruik ik al een paar weken maat 1. Die kilo’s klopte bij mij helemaal niet want maat 0 zou tot 3 kg zijn maar mn dochter is met 3425 gram geboren en zoals ik zei heb ik maat 0 een paar weken gebruikt. 

Ik heb zelf weinig ingeslagen tijdens de zwangerschap! Enige wat ik had was een pak pampers maat 1. Billendoekjes had ik wel wat meer van, gewoon van meerdere merken 1 soort. Nu onze dochter is geboren, koop ik vaak de billendoekjes van de Etos als er weer een doos voor €5 in de aanbieding is. 
Je weet pas welke luiers fijn zijn, als je kindje er is. Straks heb je bijv 4 pakken Etos luiers in huis en dan blijkt misschien wel dat de kleine daar uitslag van krijgt ;) Zodra de kleine er is en je weet welke luiers je fijn vindt, kan je natuurlijk altijd naar aanbiedingen kijken. Mijn ervaring is dat er iedere week wel een aanbieding is. Als het niet bij de ah is, dan wel bij de Kruidvat! 
Wij zijn overigens begonnen met pampers maat 0, daarna overgestapt op Kruidvat newborn maat 1. Deze zat qua maat namelijk net tussen pampers 0 en 1. Maat 1 van pampers was namelijk weer te groot. Dit verschilt ook weer heel erg per merk. 
Kruidvat bevalt prima tot nu toe, ondanks alle slechte berichten. 

Terug
Bovenaan