Billendoekjes en luiers

Wat ik heb gedaan tijdens mijn zwangerschap in de aanbieding normale/verpakkingen kopen van doekjes en luiers zodat ik en voordelig uit was maar ook van alles kon uittesten wat ik fijn vond

In het begin toen me zoon was geboren gebruikte ik pampers , maar nu gebruik ik kruidvat merk net zo goed als pampers vind ik. Billendoekjes gebruik ik huismerk van etos vind ze heel fijn, niet te nat niet te droog. Om de zoveel tijd hebben ze ook actie bij etos grote doos billendoekjes voor 5 euro waar 6 pakjes in zitten, ik koop er gelijk een paar doZen.

Billendoekjes van de action zijn mijn favoriet en niet duur. Ook fijn dat je ze weer netjes dicht kunt doen.
Luiers heb ik pampers, koop ze eigenlijk alleen als ze 40 of 50% korting hebben. Luier info.nl is een aanrader inderdaad. Had 4 pakken maat 1, 4 maat 2 en nog 6 of 8 maat 3. Toen vond ik het wel genoeg :).

Hoi Felyar,
Ik lees heel veel goede berichten over de billendoekjes van de Etos. Ik ga als z'n doos in de aanbieding is, die even inslaan. En wat je al aangeeft, je weet pas welke luiers het fijnst zijn als de kleine er is! Bedankt voor de tip!

Billendoekjes hebben wij van huggies met aloe vera. Eerst doekjes gehad van pampers maar die vond ik veel te dun en ruiken niet lekker.
eerst had ik kruidvat luiers maar sinds ze veranderd zijn hoef ik ze niet meer. Heb t liefste pampers.
de doekjes sla ik altijd groot in. Kosten euro per pakje. Pampers meestal drie pakken per keer en als leuke aanbieding is meer 

Doekjes wel! Nu bij Kruidvat 3 dozen van 12 pakjes (totaal dus 36 pakjes) voor 30 euro! Ik heb altijd de paarse, vind de blauwe niet lekker ruiken.
Luiers niet te veel en even proberen!

Hey! Wij zijn hier erg fan van de Kruidvat luiers. Onze zoon is smal gebouwd en deze sluiten veel beter aan dan die van de pampers bijv. We hebben ook tal sporten luierdoekjes geprobeerd en zijn vooral fan van de lidl en dan de sensitive. 80sruks voor € 1.35 of AH eigen merk en dan de puur versie dus zonder geurtjes. 

Terug
Bovenaan