Billendoekjes en luiers

Hier gebruik ik de billendoekjes van de kruidvat.  Haal idd zo'n grote doos met 12 stuks, dan kan ik weer even vooruit. Verder gebruik ik ook de luiers van kruidvat. Ook nog tevreden over ondanks dat ze veranderd zijn. 
Ik had tijdens mn zwangerschap niet heel veel ingeslagen. Geloof 2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2. Je weet nooit hoelang ze in een maat zitten dus heb na m'n bevalling meer gehaald. Luiers zijn vaak in de aanbieding dus nu groots inslaan zou ik niet doen. 

Wij luieren wasbaar. Dat is wel een keer wat meer investeren aan het begin, maar bij start is een huur pakket om wat verschillende uit te proberen ideaal. Of gewoon hydrofielen met een waterdicht overbroekje echt het goedkoopste van alles.
Goed voor het milieu, ontzettend mooie printjes en over lange termijn goedkoper dan wegwerp.

Wij gebruiken vanaf het begin af aan de luiers van de kruidvat, vaak hebben ze een aanbieding. Voor de kleine maatjes zijn de aanbieding (3 voor 20,-) met de valuepakketten goed te doen. Vanaf maat 4 kun je beter 2 jumbopakketten halen, die altijd in de aanbieding zijn. Ik heb van de week de nieuwe luiers gehaald, ik heb geen idee hoe die zijn. Als het inderdaad zo is dat ze te veel lekken dan zou je de luiers van de etos ook kunnen proberen. Het is vaak echt gewoon proberen en kijken welke luiers jouw bevalt. Ik vind de pampers persoonlijk niet zo geweldig, vooral omdat ze niet beter zijn dan de goedkopere luiers. Vind ik het geld ook niet waard. Altijd dik tevreden met kruidvat luiers.
Verder, de billendoekjes, wij halen altijd 2 dozen pampers billendoekjes, twee dozen voor 25 euro. Vooral omdat de doekjes ons erg bevallen. Zijn lekker vochtig, ruiken lekker en zijn goed pakbaar. Wij begonnen met die van switsal, maar die beviel ons niet, omdat we steeds in de doekendoos naar nieuwe doekjes moesten graaien. Heel irritant. Die van de etos heb ik wel geprobeerd, maar beviel iets minder dan die van pampers. Ze ruiken wel echt lekker! M'n zus gebruikt ze altijd en dat is altijd wel wat me opvalt. 
Maar goed, ik zou lekker gaan proberen en dan je keuze maken welke je bevalt. ? 

Terug
Bovenaan