Mijn dochter is in augustus 2019 geboren. In juni 2020 hadden we een positieve test. Ik ben op dit moment 30 weken zwanger. Onze kindjes schelen straks precies anderhalf jaar. We hebben hier heel bewust voor gekozen, niet verwacht dat het zo snel weer mocht lukken!
Aan de ene kant vind ik het pittig, ook omdat is nog steeds veel ziek ben in de zwangerschap. Ook moet mijn dochter natuurlijk nog overal bij geholpen worden. Aan de andere kant slaapt ze overdag nog twee keer, waardoor ik ook mijn rust kan pakken, wat echt een voordeel is.
Ik denk dat alles twee kanten heeft. Zowel veel als weinig leeftijdsverschil.
In onze omgeving bijna alleen maar positive reacties gehad. Ook een aantal keer gehoord, wat snel. Maar iedereen zijn menging..
Aan de ene kant vind ik het pittig, ook omdat is nog steeds veel ziek ben in de zwangerschap. Ook moet mijn dochter natuurlijk nog overal bij geholpen worden. Aan de andere kant slaapt ze overdag nog twee keer, waardoor ik ook mijn rust kan pakken, wat echt een voordeel is.
Ik denk dat alles twee kanten heeft. Zowel veel als weinig leeftijdsverschil.
In onze omgeving bijna alleen maar positive reacties gehad. Ook een aantal keer gehoord, wat snel. Maar iedereen zijn menging..