Binnen het jaar zwanger 2e kindje

Hier na 10 maanden weer zwanger. 
Ik wilde ze bewust snel achter mekaar .
Ik merkte wel dat ik m'n 2e zwangerschap veel zwaarder vond lichamelijk dan m'n eerste  
Toch is z'n zwangerschap en bevalling een hele aanslag op je lichaam.  En merkte eigenlijk pas toen ik weer zwanger was dat ik eigenlijk helemaal nog niet zo hersteld was van de vorige zwangerschap .
Ook vond ik het na week 30 flink pittig met een los lopende dreumes en een dikke buik.
Toen de jongste geboren was vond ik de eerste weken/ maanden ook heel pittig. Echt even een goed ritme vinden. 
Maar na mate ze nu ouder worden  word het steeds makkelijker. 
En heb er geen moment spijt van gehad ? heerlijk zo 2 mannekes dicht op mekaar .

Hallo ik heb dit ook meegemaakt ik was net bevallen van een dochter en een maand later terug zwanger van een zoon
Ze schelen 10 maanden van elkaar juni bevallen en van jongen april. Het was heel zwaar toch wel want was niet geplant. Zo kort op elkaar is niet gemakkelijk om de aandacht te verdelen heb drm zo veel gemist van m' dochter omdat al de aandacht naar de jongste ging. Nu zijn ze 9 en 10 en precies een tweeling. Even groot. Nu negen jaar later na de iongen ben ik in Verwachting nog heel pril 9 weken ongeveer. En blij dat de kinderen' nu zelfstandig zijn want heb pok nog een dochter die dit jaar 13 word. Mijn aandacht kan volledig naar het kindje gaan ??

Keileuk! De eerste twee schelen 14 maanden hier. (Ong 3,5 en 2,5) no3 is onderweg en de eerste 2 zijn bijna compleet uit de luiers?Samen beramen ze nu plannen om bijv het regime papa en mama omver te gooien.
Het was ongepland en zeker einde zwangerschaps en het eerste jaar erna pittig, maar o zo ontzettend gezellig is het

Hoi! Wij zijn nu 15 weken zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend in juni. Als alles goed gaat willen we het als deze kleine 10 maanden is proberen vor de 2e. Zo staan we er nu in, niet wetende wat de toekomst brengt natuurlijk. Maar van ons zou zo snel ook een bewuste keuze zijn. Doen wat jullie zelf willen.

Hey, van hartr gefeliciteerd!
Ons dochtertje was 5 maanden oud toen ik opnieuw een positieve test in handen had. Wij wilde onze kindjes wel dichg bij elkaar overigens. 5 maanden had ik niet op gerekend. Maar ik voelde me prima! Vlotte zwangerschap en bevalling. Ben nu zwanger van de 3e (36+4) en als ik zie hoe de 2 oudste met elkaar zijn kan ik alleen maar zeggen dat het een zegen is. Het lijkt wel een tweeling ?
Onze oudste is een dochtertje, de 2e een jongetje en we verwachten nu weer een meisje.

Geniet ervan!!

Gefeliciteerd hier ook met 7 maand weer zwanger oudste is 20 november 2009 geboren de jongste is 13 mei 2011 geboren maar was twee week te laat anders minder dan 1,5 jaar er tussen vond het lichamelijk zwaarder dan de eerste maar hadden de oudste al vroeg leren trap lopen en het voordeel hij liep met 11 maand dus hoefde hem niet te tillen op het laatste van de zwangerschap vond het wel pittig maar ze hebben nu heel veel aan elkaar  en dat vind ik wel heel leuk en je hebt sneller je handen weer vrij gaan bijna tegelijk naar school masr dat vond ik wel jammer  hebt gelijk een leeg huis 

Terug
Bovenaan