Binnenkort gaan bevallen en kraambezoek

Hoi

Over een aantal weken moet ik gaan bevallen. Ik ben benieuwd hoe men er over denkt over kraambezoek en voor degene die niet zijn ingeënt?
 
Hoi,

Ik ben pas in december uitgerekend, maar ik heb op dit moment zoiets van.. als iemand niet is ingeënt dan gaat het kraambezoek over.. jammer dan. Gezondheid van mijn baby is voor mij belangrijker dan de mening van niet ingeënt kraambezoek.
 
Bij ons is iedereen welkom ingeënt of niet. Ik ga daarin niet discrimineren. Iedereen maakt zijn eigen afweging in het vaccineren. Ik ga ook niet weigeren omdat ze geen griepprik, dktp of iets dergelijks hebben gehad.
Voor mij zijn ze nog steeds dezelfde mensen gevaccineerd of niet. Corona splijt de samenleving en daar weiger ik aan mee te doen.
 
Bij ons is iedereen welkom. Ik ben hier nu makkelijker in dan in het begin, inmiddels ben ik gewend aan het corona gedoe.
 
Of een ander wel of niet is ingeent maakt voor jou niks uit. Ook als je wel bent ingeent kun je gewoon verspreiden dus het risico ligt alleen bij de niet ingeente zelf.
 
Inenten is vrij voor iedereen, daarnaast betekent inenten niet dat je het niet kan krijgen of niet kan verspreiden! Dus bij ons houdt iedereen zich aan de basisregels en spreiden we het bezoek meer. O ja, en de baby laten we niet vasthouden
 
Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt. Dit is zo persoonlijk.

Lijkt mij vanzelfsprekend dat iemand niet op bezoek komt bij een pasgeboren baby als die verkouden is. Maar mensen weigeren omdat ze niet zijn gevaccineerd vind ik absurd! Zoals ook eerder gezegd hierboven dat iemand is gevaccineerd betekend niet dat iemand niet weer corona kan krijgen.
 
Terug
Bovenaan