blaasontsteking

kom nu net bij de huisarts vandaan en heb inderdaad een kuurtje gekregen, deze is goed te gebruiken als je zwanger bent. had namelijk wel uitgelegt dat ik het maar niks vond maar ze hebben me toch wel gerust gesteld met het feit dat het zonder kuurtje erger is voor de kleine.
dus ben toch maar begonnen met een kuur.

groetjes angelique
 
Hoi Angelique,

Ik heb net zelf urine weggebracht naar huisarts, verloskundige vermoedde ook dat ik blaasontsteking heb. Vind het heel eng allemaal.
Moet nog afwachten.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Ga ook maar extra vit. C slikken en cranberrysap halen.
Zal ook wel een kuur krijgen, mocht het nodig zijn.
Sterkte!
P.
 
dank je wel jij ook sterkte puntje,
ja ik vind het ook nog steeds een raar idee dat je gewoon antibiotica kan slikken en dat de baby er dan geen laste van heeft. terwijl een vitamine A als je hier te veel van binnen krijgt dan is het wel weer schadelijk voor de baby. en je zou zeggen vitamines zijn gezond voor je. is dan toch wel erg dubbel als je het dan zo bekijkt.
maarja ben het toch maar gaan slikken op advies van arts, omdat als je er niks aan doet dan zou het ook zelfs een bevalling op kunnen gaan wekken. en daar moet ik al helemaal niet aan denken.

groetjes angelique
 
Hallo allemaal... Ik ben nieuw hier, ik ben 25 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb nu (al) mijn 3de blaasontsteking te pakken, heb al 2x een antibioticakuur moeten slikken. Nu ik mijn 3de blaasontsteking heb vind in het toch allemaal een beetje eng worden en ga ik me toch een beetje zorgjes maken. Al die antibiotica kan toch nooit goed zijn in de zwangerschap en voor je kind. Probeer nu veel te drinken, water en cranberrysap, maar wat is dat vies zoet/zuur zeg. Wie heeft er ervaringen en wat doen jullie er tegen? 


 
 
Terug
Bovenaan