Bleuh over slecht nieuws gesproken......

Hai,

Nou gister bij huisarts geweest voor mezelf. Heb na de geboorte vaak last van galsteenaanvallen en nu heb ik te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden.
En als ik ergens een angst voor heb is het dat wel....

Nu net weer huisarts gesproken over Myrthe dr heupjes (ziek topic heupafwijking?)
en zij heeft dus heupdysplasie en is doorverwezen naar het Spohia kinderziekenhuis.
Dus geen leuke week qua nieuws.....

Liefs Reneke

Aargh, dat zijn geen leuke dingen voor een mens! Balen dat je zelf moet worden geopereerd, lijkt me ook stresssssss. Ben je wel eens eerder geopereerd/onder narcose geweest?
En dan toch heupdysplasie voor je Myrthe. Echt jammer. En nu? Ze krijgt een spreidbroekje?  Hoe lang zou dat gaan duren denk je? Heeft ze er nu last van? Wat balen dat juist jouw ondernemende meisje in zo'n geval moet....
Hoewel: kinderen passen zich ook weer wonderbaarlijk snel aan (mijn zoontje brak zijn been toen hij net kon lopen..... dus 6 wk in gips.... hield mijn hart vast, ook zo'n ondernemend en beweeglijk mannetje.... nou, hij heeft braaf 6 wkn zich gewoon laten 'bedienen' en leek het allemaal heel normaal te vinden, hihi).
Maar hoe dan ook, geen opbeurende week voor jullie. Hopelijk komen nu de leuke dingen dan weer aan de beurt!

He Reneke,

Balen zeg !
Dat is ook wel heel vervelend allebei.
Mijn schoonzusje is ook geopereerd aan haar gal en dat is haar echt heel erg meegevallen. Maar het is voor iedereen weer anders.
En als je er zelf voor staat, zie je er natuurlijk tegenop.
Ik zou er ook niet aan moeten denken !
Heb je al een idee wanneer dat gaat gebeuren ?

En met Myrthe dus naar het Sophia.
Heb je al een afspraak en weet je wat het verdere beleid is ?
Waarschijnlijk hoor je dat allemaal als je de afspraak hebt
Waardeloos zeg !

Ik heb zelf geen ervaring met heupdysplasie ( gelukkig )
maar wel met het Sophia. Wij zijn er echt super tevreden over !
Wat dat betreft, zit je wel goed denk ik.

Nou meid, sterkte ermee en geniet maar van je kleine meisje !!

Liefs, Sophie

Hallo Reneke

Ik wil je nog bedanken voor je woorden en nou wil ik jou sterkte wensen. Weet je dan al waneer je geopereerd moet worden ik heb het namelijk in mijn omgeving meegemaakt dat ze het ook had maar ze moest voor een mriscan en bleek het er niet meer te zitten dus hoefden ze niet meer geopereerd worden.Ja en voor de kleine is het ook balen echt waar ik heb er geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte toe.
groetjes lisette mamma milton23-09-2005, shanice 08-02-2008

hoi reneke

inderdaad geen leuk nieuws!
nu kan ik je vertellen dat mijn dochtertje van 7 maanden al 4 maanden in een spreidbroek zit. ik vond het in eerste instantie verschrikkelijk en ik zag er erg tegenop.
gelukkig valt het reuze mee! ze heeft er zelf geen last van, en na een week weet je niet beter. ze loopt wel wat achter in haar ontwikkeling, maar dat trekt op den duur zelf weer bij. vorige maand moest ik voor controle en ik had een kleine hoop dat ze hem een paar uur per dag afmocht, maar helaas, ik moet pas in december weer terug komen.
maar ach, de omgeving vindt het erger, ik weet eigenlijk niet beter.
laat je niet van de wijs brengen door opmerkingen als: och, wat zielig! wat erg!
iedereen weet het beter. voor je kind is het pas zielig als je er niets aan doet!!!
veel succes, en ik hoop je ervaringen gauw te lezen.

Hallo,

dat is wel veel slecht nieuws zo in één keer zeg!
Ook ik ben na de bevalling van de oudste,na  10 weken, geopereerd aan mijn galblaas. Ik had zo'n 6 weken na de bevalling mijn eerste koliek, maar ze wisten toen niet wat het was. Ik ben toen op de eerste hulp helemaal binneste buiten gekeerd. Toen ik een paar dagen later weer terug kwam bleek het mijn galblaas te zijn. Ze hebben toen eerst galstenen vergruisd, daar moest ik één nacht voor blijven en 3 weken later is mijn galblaas er uit gegaan. Dat is nu bijna 2 jaar geleden en het is me toen ontzettend meegevallen. Ik moest me op maandag in het ziekenhuis melden, later die dag werd ik geopereerd en na een nachtje mocht ik weer naar huis. Ik heb nergens last van gehad en ik heb ook absoluut geen pijn gehad. Ik had 4 of 5 gaatjes in mijn buik, dat is wel prettig dat het zo kan en dat je niet meer een hele grote buikwond krijgt. Nu heb ik er 1 liteken aan over gehouden van de andere gaatjes is niets meer te zien.

Succes ermee,

groetjes Danielle

Ik wens je veel sterkte met alles,
en hopelijk is je operatie gauw achter de rug,
en zit je weer lekker in je velletje!
Wat betreft je dochtertje, probeer maar te denken, dat als ze er niets het later nog erger voor haar is, en liever nu in het gips, daar weet ze later niets meer van als dat ze groter is!
maar desondanks toch heel vervelend, sterkte ermee!!

liefs marina

Hoi

He wat balen nou , dat je dochter toch een spreidbroekje aan moet.
Maar echt ze zijn er zo aan gewend onze dochter heeft hem zoals ik eerder vertelde 4 jaar geleden ook gehad en was ook een beweeglijke en pittige tante.
Zij deed er na een paar weken mee wat ze voor de broek ook deed, ze had hem in de zomer en het was erg heet maar heeft er geen last van gehad.
Succes met je operatie van je gal die heb ik ook gehad en ik vond et niet prettig maar mijn galblaas was ook nog onstoken daar bij.
Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan