Bleuh over slecht nieuws gesproken......

Hoi Reneke,

Wat een zware week zul je hebben gehad zeg, met al dat vervelende nieuws. Alhoewel het erop lijkt dat je het spreidbroekje al een beetje begint te accepteren. Ik vind dat echt heel knap van je!!! En  jij bent een kei van een moeder dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en het toch hebt aangekaart, ondanks dat het cb het allemaal niet zo nodig vond (echt schandalig trouwens).

Hopelijk kun je voor je operatie ook snel terecht. Hoe eerder je het allemaal achter de rug hebt, hoe beter. Sterkte!

Liefs,
Jamie

hoi reneke

inderdaad zitten maillotjes het lekkerst bij ons meisje.
mijn moeder heeft van de week een slaapzak voor haar gemaakt, want hier paste ze ook niet in!
ze begint al lekker met zitten, door de beugel zit ze zelfs steviger!
in de buggy en in de wagen kan ze gewoon zitten, de maxi cosi wordt wel steeds lastiger nu ze groter wordt en een winterjas aanheeft.
verder vind ik het lastig dat ze nu rond begint te scharrelen, ik heb namelijk een houten vloer!
en ze doen alleen een gipsbroek bij een extreme afwijking en wanneer de spreidbroek na lange tijd niet heeft gewerkt. ik zou me dus niet te druk maken als ik jou was.

ik wou dat ik toen eerder op een forum had gekeken, want ik zag er toen zo vreselijk tegenop! gelukkig is het meegevallen.
wel lastig he, je hebt toch een ideaalbeeld van je kind, en dat wordt zo overhoop gegooid...

nogmaals veel succes de 14e!

Hoi,

Jee ik wou net een nieuwe slaapzak kopen, omdat deze te klein werd. Misschien toch even wachten?
Verder kan ik donderdag de 16e zelf in het ziekenhuis terecht voor consult en als blijkt dat mijn galblaas er inderdaad uit moet dan wordt ik binnen 4 weken geopereerd. Dus volgende week ziekenhuis week haha.
Ik ben een stuk rustiger nu en laat het allemaal wel over me heen komen. Ik zie het allemaal wel.
Hopelijk gaat het allemaal vrij snel en zijn we zo weer van alle ellende af.

Liefs Reneke

Als eerste veel sterkte met je operatie, hoop dat je snel weer herstelt.
Ten tweede  is het  echt raar dat ze op het cb niet serieus hebben gekeken naar de heupjes van je kind. Ik heb zelf in een spreidbroekje gezeten en ze hebben bij ons uit voorzorg al een afsraak bij de geboorte gemaakt voor een echo van Lynn d'r heupjes.
En op het cb houden ze haar extra in de gaten. Nu ben ik dus afgelopen woensdag geweest en waar ik dus zo bang voor was werd bevestigt, de arts zag ook bij haar een verschil in lengte van haar beentjes. nu moeten we maandag naar het ziekenhuis om een foto te laten maken.
Best wel raar omdat de echo die met 3 maanden gemaakt is niets uitkwam, alles zag er goed uit.  
Weet een beetje hoe jullie je voelen hoewel het bij haar nog niet zeker is dat  ze wat heeft.  Heb mijn heupen ook vaak vervloekt omdat zij er nu last van kan hebben.
Denk ook wel dat wij er meer moeite mee hebben dan de kids zelf, ze vinden hoop ik wel een  mannier om toch te kunnen komen waar ze willen.
veel sterkte en succes

Hoi moppieanne,

Vervelend nieuws he? Ze hebben ons bij haar geboorte nooit gevraagd of dat ook voorkwam in de familie. Wel rugklachten maar dat niet. En ik stond er echt niet bij stil op dat moment. Tja je hebt dan al zoveel andere (leuke) dingen aan je hoofd.
Mijn ha zei dat verschil in lengte van de beentjes pas goed te zien is als ze staan, dus hij dacht eigenlijk dat er niks aan de hand was, maar was het wel met me eens om dat even na te checken.
Ik hoop dus voor jou dat dit bij jullie inderdaad het geval is. Laat je nog even weten hoe de foto's waren?

Liefs Reneke

hoi Reneke,
vanochtend is de foto gemaakt van haar heupjes, gelijk goed gegaan gelukkig.
Nu een lange week wachten op de uitslag, kan vrijdag bellen.
Laat het wel weten wat het is.
groetjes annelies

Ha meiden,

Nog een achtje en we weten meer. We moeten morgen om 7.30u al weg. We gaan maar met de metro, want om Rotterdam rond die tijd binnen te komen met auto zie ik niet snel gebeuren.
Ben toch wel een klein beetje zenuwachtig nu hihi. Ik ga maar gauw slapen en laat jullie snel weten....

@ moppieanne, wat moet je lang wachten op de uitslag! Ik wist het al na 2 dagen. Sterkte met wachten.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan