Bleuh over slecht nieuws gesproken......

GOED NIEUWS!!!!!!

Er is helemaal niets aan de hand.
Bij de onderzoek kwam niets naar voren en toen de dokter de foto's bekeek zag hij ook niets afwijkend. Dus allemaal stress om niets.
Stel je voor dat we hier in het ziekenhuis waren gebleven..... Duidelijk een verkeerde diagnose.

Met haar beenlengte verschil was ook niets mis. \er werd ons verteld dat babies erg flexibel zijn  en Myrthe lag iedere keer schuin waardoor het leek of haar ene been langer dan andere been was.

Pffff we zijn echt opgelucht. Heb gelijk een kadootje voor haar gekocht hihi.

Bedankt voor al het meeleven.

Liefs Reneke en Myrthe a.s. zaterdag alweer 7 maanden

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Balen natuurlijk dat je zo lang voor niks in onzekerheid heb gezeten, maar beter zo dan andersom. Super! Nu jij nog, succes donderdag.

O ja, je schreef dat je gelijk een cadeautje hebt gekocht, maar vergeet ook vooral niet iets leuks voor jezelf te kopen, of een etentje te regelen ofzo, dat hebben jullie wel verdiend!

Liefs,
Jamie

He Jamie,

DAt heb ik wel geregeld hoor. We gaan 8 nov een nachtje naar een hotel. IS nog een verassing voor mn vriend. Nu alleen regelen dat als ik geopereerd moet worden dit na de 8e gebeurt.

Bedankt voor het meleven allemaal.

Liefs Reneke

gelukkig maar!!
ik ben heel blij voor je!!
en geniet van jullie nachtje weg, wij zijn laatst heerlijk in een kuuroord geweest met een overnachting.
heerlijk bijgekomen, en heerlijk doorgeslapen!!!

wat een opluchting dat er niks aan de hand is.
Maar wel stressen is het, best lullig dat jullie zo lang in onzekerheid zijn gehouden en eigenlijk voor niks.
Maar ja gelukkig is er niks aan de hand.
Succes met jezelf voor de operatie
groetjes

@moppieanne, geweldig nieuws! Gefeliciteerd.... Wat een opluchting he?

Ik ben afgelopen donderdag in het ziekenhuis geweest voor mezelf. Ik kon in principe a.s dinsdag al geopereerd worden!
Maar ja de laatste echo is van juli en misschien zijn bij de laatste heftige aanvallen wel die rotsteentjes eruit gegaan en heb ik ze niet meer. Toen ik dat vroeg leek het hem ook wel beter eerst nog een echo te maken.
Die heb ik donderdag en als ze er nog zitten hoor ik die dag gelijk wanneer ik geopereerd kan worden. Maar dat zal wel snel zijn denk ik....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan