Blij dat ik vandaag op mijn werk ben...

hoi

jeetje hier heb ik echt geen woorden voor,
te erg! dat mensen zo kunnen zijn en doen

lekker op je werk zijn idd dan!!

Wat een dom mens!
Sneu voor je neefje, zo'n moeder...

groetjes,
Karin

Ongelofelijk! Zulke opmerkingen zouden bij mij ook definitief de deur dicht doen. Met zo iemand zou ik niks meer te maken willen hebben.
Ook al heb je zelf nog nooit een kindje verloren als je zelf moeder bent dan kun je toch wel een voorstelling maken van hoe iemand zich moet voelen. Je kindje verliezen met 22 weken noem je geen miskraam! Ik heb zelf twee miskramen gehad en heb daar zoveel verdriet van gehad.
Werkse vandaag!

groetjes Sonja

Oeioeioeioei, die was nog niet klaar geweest met mij!! Wat een stuk secreet, zeg. Die had er bij mij dus ook zeker niet meer ingekomen. Als mijn vriend dr dan had willen zien was het wel zonder mijn (en natuurlijk ook zijn) kind en niet in mijn huis. Sterkte met zo'n schoonzus...

wauw zeg! wat verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!1
dat had ik ook echt niet gepikt en wilde zo'n mens niet eens meer bij mij over de vloer en helemaal niet in de buurt van mijn kind en ik vind hetknap van je dat je blij bent dat je op je werk bent   want ik zou dan niet lekker zitten!!!

zo heb ik absoluut geen goed kontact met mijn schoonmoeder en dat heeft te maken met Jasmijn, ik wil haar dan ook niet bij jasmijn in de buurt hebben als ik er niet bij ben! omdat ze mij helemaal de grond in heeft geboord!

sterkte hiermee!!!

liefs wilma

Ik had ook opgehangen met zon opmerking en ze had mijn kind mooi niet gekregen!!! Als ze langs had willen komen voor haar broer prima maar mijn kind had ze niet mogen vast houden wat een K#Twijf zeg

Ooooooo hier gaan mn haren dus eg van omhoog staan zeg wat een Pokkebitch sorry hoor maar heb er geen woorden voor het is vreselijk om je kindje te verliezen en dan zulke opmerkingen maken ik geloof dat ik dat mens eg zou slopen eg waar .......ik ben iemand van ok ik heb ruzie met iemand maar zou er mijn man niet bij weg houden maar ik zou dat in dit geval zeer zeker proberen .....ze kreeg mijn kind niet eens meer te zien wat een ***********.........ben idd dan maar blij dat je op je werk bent ja en niet thuis

Liefs Corina

Ik heb er geen woorden voor, hoe kan iemand (die inderdaad zelf moeder is???) nu zoiets uberhaupt DENKEN? Laat staan zeggen!!
Het is een van de meest kwetsende opmerkingen die ik in lange tijd heb gehoord, denk ik... Ik kan me dus heeeeeel goed voorstellen dat je haar niet meer hoeft te zien!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan