Blij dat ik vandaag op mijn werk ben...

Hi allemaal,
Thanks voor jullie reacties. Ook mijn collega's hebben mij door deze dag heen geholpen. Ik heb net mijn vriend gesmsd of de kust vrij was... Yes. Belachelijk voor woorden, maar ik heb geen zin in een confrontatie.
De hele dag telefoondienst gehad en dus lekker tijd gehad voor het forum....
Thanxxx
Tot vanavond????
Marie-José

jeetje, ik vind het ronduit walgelijk dat iemand op die manier redeneert, en dan ook nog druk op je legt dat je een slechte tante zou zijn en hoe durft ze het in haar mond te nemen dat het maar goed is...kan het verder niet eens uitspreken...echt afschuwelijk zeg

van mij had ze mijn huis niet ingekomen, als ze op die manier over me zou denken....

groetjes Yvonne

Hallo,

Pfff wat een waardeloos wijf zeg! Gatverdamme!

Mijn schoonzus is ook niet zo tactisch, maar dit slaat alles!
Zelf heb ik 2 x een vroeggeboorte gehad. De 1e x met 19 weken en de 2e x met 16 weken. Dus ik mocht net als jou gewoon bevallen in het ziekenhuis. De 2e x dat het fout ging zei mijn schoonzusje dus doodleuk. Oh wat jammer ik had al een kado'tje voor je gekocht maar ja dat heb ik nu maar weggegooid!!!

Ook zo'n opmerking..... dat vergeet je ook niet. We tolereren elkaar met verjaardagen etc. maar dan houdt het ook op. Wat mij betreft verhuist ze naar het andere kant van het land. Ze woont nl. bij ons in hetzelfde dorp. Ze heeft zelf een zoontje waar ze nog steeds niet gelukkig mee is. Ze wilde perse een meisje. Nu dat wij 2 meiden hebben stikt ze van de jaloezie. Betekent dat ze bijna nooit meer komt. Lekker rustig..

Probeer je in ieder geval niet te veel op de kast te laten jagen. Jij bepaalt jouw leven en zij zoekt het maar uit met het hare!
Sterkte,
groetjes Veronique

Hallo allemaal,
Gisteren was ik zo over mijn toeren toen ik thuis kwam, dat ik gelijk naar bed ben gegaan. Ze was idd al vertrokken. Ze was boos geworden op mijn vriend want ze wilde naar Madurodam en hij ging niet mee. Britt was donderdag heel erg ziek (spugen, niets gegeten, beetje koorts). Dat is toch logisch, maar nee hoor ze vond dat Britt er goed genoeg uitzag dat ze wel mee kon.
Mijn vriend heeft gelukkig nu ook door dat ze niet spoort en vraagt haar ook niet meer bij ons thuis. He he wat moet er al niet gebeuren voordat hij het in zou zien.
Ze had voor de geboorte van Britt zo'n enorm grote beer gegeven.  (die je op de kermis kan winnen knal roze met geel en blauw van zo'n 1.50m hoog) Ik vond dat ding al gelijk foei lelijk, maar mijn vriend wilde hem niet weggooien. Nu heeft hij dat ding gelijk meegegeven. Ze vroeg waar dat beest was en toen zij hij dat hij in het tuinhuisje lag.... Natuurlijk tegen het verkeerde been. Maar ja, wij zijn van dat ding af. hihi
Na een goede nachtrust ben ik weer lekker fris opgestaan en heb een leuke dag gehad.
Jeetje Sandra jij hebt ook wat te verduren gehad en ook zo'n draak van een schoonzus. We moeten ons inderdaad niet op de kast laten jagen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben er ook nog zo een van de goede lieve vrede bewaren..
Nogmaals bedankt allemaal,
Dikke knuf, Marie-José

pffff, ongelooflijk wat een stomme reacties!! Ik sta echt versteld van wat ik hier lees. Wat een grofheid. Gelukkig ben je nu van haar af.

Gelukkig dat jullie het er over eens zijn dat ze niet sporrt.

Iedereen bepaalt zelf hoe lang hij/zij nodig heeft om te rouwen. Geen enkel verdriet kan door een ander gevoeld worden en niet anders kan dan ook bepalen of je ergens klaar voor moet zijn of niet.

Jammer hoor dat het zo moet. Familie kan zo fijn zijn.

Miep

Terug
Bovenaan