Blijf van m'n buik!

ik heb hier gelukkig geen last van, wellicht omdat ik een beetje koel en afstandelijk op mensen over kom? Maar wat niet is kan niet komen, ik begin het nu pas echt te tonen.

Als het toch gaat gebeuren had ik mij voorgenomen om mensen terug te aaien. Die tip had ik hier een keer eerder op het forum gelezen. Het lijkt me zelfs zo leuk om dat te doen, dat ik bijna hoop dat een wildvreemde me vandaag of morgen over mijn buik aait!

groetjes,
Janneke

bij buikbanden punt nl hebben ze ook een buikband met de tekst don't touch en die vind ik persoonlijk leuker als de gene die hier boven staat maar smaken verschillen

Errug irritant ja. Gelukkig heb ik er weinig last van. Tegen diegenen die dat wel deden o.a. schoonpapa (niet eens zachtjes, maar echt kloppen) en een tante, heb ik meteen gezegd dat ik dat niet fijn vind en ze eraf moeten blijven. Dit heeft wel geholpen, want ze doen het niet meer. Dus mijn advies... gewoon van je afbijten of een andere tip... bij die ander over zijn buik gaan wrijven, vooral als die zelf nogal een buikje hebben, en vragen hoever zij zijn.....
Ik snap ook niet hoe mensen dit bedenken. Ikzelf heb nog nooit bij vriendinnen die zwanger waren aan hun buik gevoeld, snap niet goed wat daar zo leuk aan zou zijn. En als ik het idee wel had dan zou ik dat nooit doen zonder te vragen.
Groetjes V.

Hoi dames,
Ik was ook helemaal voorbereid op het ongevraagd aan mijn buik zitten toen ik zwanger
was van mijn zoon... Maar ik heb er helemaal geen last van gehad!!
Ik ben vrij open en direct dus misschien dat dat er mee te maken heeft. Ik zal wel
iets hebben uitgestraald. Het zal mij benieuwen hoe het deze keer gaat.
Ik ben nu 12.1 week en heb helemaal nog geen buik, maar daar zal gauw genoeg
verandering in komen. We wachten maar af.
Laat mensen niet over je grens gaan. Je kleintje merkt het niet echt, maar jij wel!!
Liefs Melanie

ik heb hier gelukkig ook nooit zoveel last van gehad. Maar wat denk je straks. Van die rare mensen die even met hun handen aan je kind gaan zitten. Heb met mijn zoontje een keer nara een vrouw die dat deed zelf mijn hand even doorhaar gezicht gehaald. Ze keek me vreemd aan. Ik vroeg haar wat ze er van vond. Ze zei dat dat raar was. Ik heb toen gezegd: "precies, blijf dan ook van mijn kind af, ik vind dat namelijk ook raar"

Toen was ik inens een moeder die haar kind onvoldoende knuffelde.

Tja wat een rare mensen lopen er rond.

miep

ik stond van de week in de supermarkt bij de kassa er stond een oud vrouwtje van in de 70 naast me en die legde zomaar in eens haar hand op mijn buik en stelde me ineens allemaal vragen .
ik stond echt per plex maar vond het ook weer zo lullig om er iets van te zeggen haha.
maar het is wel vervelend!.

kussies vero

Hoi,

Ik had het net nog. Ik breng mijn zoontje naar de peuterspeelzaal, zegt die leidster tegen me: "zo, dat groet ook lekker door he?" en huppettee, gelijk een aai over mijn buik.

Nu heb ik ook een enorme buik dus kan me voorstellen dat mensen dat willen aanraken maar ik heb er echt een hekel aan.

Grrrrrrr

Groetjes,
Nanda

Er zitten niet zo heel veel mensen aan mijn buik, dus in die zin is het ook niet zo vervelend als bij sommige anderen (dat waterpolo-verhaal: daar moet ik ook niet aan denken!)
Maar eerlijk gezegd vind ik het niet eens heel erg als mensen eraan zitten. Het is toch een bijzondere periode in je leven waar andere mensen kennelijk aandacht voor hebben. Als ze het op een nette manier doen en verder een beetje echt geinteresseerd zijn, dan voel ik me juist extra bijzonder. Zo vaak ga ik dit niet meemaken (is de tweede zwangerschap)
Echte tips heb ik dus niet.

groejts
greet

Terug
Bovenaan