Blijf van m'n buik!

Hoihoi,

Ik heb gelukkig nog geen negatieve ervaringen met mensen die aan mijn buik zitten. Soms wordt mijn buik wel geaaid door mensen van wie ik het totaal niet zou verwachten, maar het gebeurt altijd op zo'n lieve manier dat ik het niet erg vind en vaak vragen ze of het mag.

Heb gelukkig nog nooit gehad dat een volslagen vreemde aan mijn buik ging zitten.
Misschien vinden ze me een beetje eng

Groetjes,
Laura

Hallo,ik had ook al gereageerd op het Maart zwangeren forum,hier komt ie nog een keer.

Hoi hoi,
Rare rare mensen,wie gaat nou een wild vreemde lopen aaien,sorry hoor.
Ik aai niet eens honden van iemand die ik niet ken,pfffffffffff.
Ik heb het nog niet meegemaakt,maar ik vermoed dat als iemand het in zijn hoofd haalt ik hem een hoek verkoop.
En als ik met mijn baby-tje in de wagen buiten loop,moeten ze echt niet aan mijn kind gaan zitten hoor,als ik mensen niet ken zou ik ze zelfs niet laten kijken,ja als je met iemand staat te kletsen bij een bus halte ofzo en die persoon vraagt het,maar verder ik en/of mijn kind zijn geen atractie!!!
Ik weet nog wel met mijn zusjes vroeger toen die klein waren,kwamen er gewoon van die oude vrouwtjes en mannetjes aanrennen letterlijk om met hun hoofd in die bak te gaan hangen en over die wangetjes aaien.
En daar werd mijn moeder dan echt kwaat om,die mensen reageren dan echt zo van, ik doe toch niks,nou jah.

groetjes Merel

Hoijj nens.

Ja daar zeg je wat heb er eigenlijk niet zo bij stil gestaan....hiiih...
zodra iemand al naar de dikke toeter kijkt dan wordt 'k enorm non-
verbaal enthousiast, armen die de lucht in schieten en voeten die
de vreugdedans uitvoeren hiiiih. Dus dan laten ze het wel.
En dat t'shirt is wel een goed idee ja in ieder geval geinig en niet
aanvallend.
Liefs van geertje.

Hoi hoi

Het is alsof je gemeenschappelijk good ben geworden als je zwanger bent. Idd mensen ongevraagd aan je buik.
Toen ik zelf nog niet zwanger was vroeg ik het ook altijd aan een ander hoor! Je zit wel aan iemands lichaam.  Ik merk dat (ex) zwangere ook het meer vragen aan mij of ze de buik aan mogen raken.
Maar in het geval dat er toch iemand aan m'n buik wilt zitten heb ik idd het t shirt DON"T TOUCH gekocht. Ook omdat ik het t shirt gewoon onwijs vind hoor!!!!

Ik merk ook dat er veel word gekeken naar je, te pas en te onpas. Vooral de mannen kijken goedkeurend naar m'n uiterlijk (terwijl ik er niet altijd florisant bij loop met het gehuig en gesteun) En de zwangere kijken hoe groot je buik is en kijken gerichschattend naar hoeveel weken je bent, naar vergelijking met zichzelf.

Of dat je het constant maar over je zwangerschap wilt hebben, als je bijv. naar de kapper gaat ofzo. Ik ben gewoon ik, die toevallig zwanger is en heb nou niet altijd behoefte aan hele verhalen aan te moeten horen van horen en zeggen.....

Of telkens maar te horen goh je groeit lekker he!? Zo je hebt al een aardige buik hoor!!!
Nu ben ik zelf niet echt aangekomen en is m'n buik en borsten hetgene wat idd groeit, maar de opmerkingen ten spijt....pfffff af en toe oeeeeeeeer vervelend!!!!

Hallo,

Ik ben nu 17 weken en veel en veel eerder begonnen mijn (goedbedoelende) collega's
al met "En moedertje..." en dan vervolgens een hand op mijn buik...
Ik was perplex!
Voorheen zaten ze ook niet aan mijn buik, nu opeens wel, wat geeft ze het recht
Allemaal lief bedoeld misschien maar ik heb pas op de jonge gezinnen beurs zo'n Do not touch t-shirt gekocht en ga daar binnenkort, nu mijn buik wat meer zichtbaar wordt maar eens flink mee showen haha
Kijken wat voor reacties ik dan krijg

Groetjes,

Simone

Ik was vanmiddag naar een winkeltje waar ze geboortesuikers-chocolade etc verkopen want ik ga nl. m'n eigen geboortebedankjes maken. Dus was ik me aan het oriënteren.

Ik had semi expres m'n shirt do not touch aan, aangezien ik met een collega tijdens de lunchpauze evt. andere collega's zou tegenkomen en totaal geen behoefte er aan had dat iedereen omdat ze me zolang al niet hadden gezien te pas en te onpas aan mn buik zouden zitten.

Het vrouwtje van al dat heerlijks zag m'n shirt en zei ooh wat goed dat shirt want ik werd af en toe wel eens gek dat men constant aan m'n buik zat. Toen ik aangaf ja het lijkt wel af en toe of je een gemeenschappelijk goed bent geworden, knikte er twee instemmend mee.

Gek eigenlijk dat een buik zo'n aantrekkingskracht heeft op mensen om aan te raken. Alsof je buik een soort boedha c.q. bedevaart is geworden; aanraken of er over wrijven betekend dat de vruchtbaarheid ook op jou  kan afstralen!!!
NOT!!!!!

Terug
Bovenaan