Bloeden na miskraam

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar grote kans dat er gewoon nog wat bloed/slijmvlies zit wat nog naar buiten komt. Een nieuwe echo maken heeft weinig zin, want die zal vergelijkbaar zijn met de vorige. Er is niks kapot in je baarmoeder, je lichaam is van slag en moet weer in ‘ritme’ komen, ook hormonaal. Dit kan wel enkele weken duren
 
Wat verdrietig om te lezen. Bij mijn vorige vroege miskraam bleef ik 2 a 3 weken vloeien. Je lijf ruimt alles zelf netjes op. Maar heeft daar wel even de tijd voor nodig.

Je bent niet de enige helaas.
Ondanks mijn positieve test afgelopen zaterdag ben ik ook al een week aan het vloeien. Ik laat deze week mijn HCG prikken om te kijken of het toch goed oploopt. En anders heb ik duidelijkheid over weer een vroege miskraam (biochemisch zwangerschap)

Sterkte!
 
@muntdrop, ja zal ik doen. De huisarts wilt me graag zien voor ik bloed ga prikken. Moet vanmiddag nog op spreekuur verschijnen. Ben benieuwd wat ze wilt.
 
@muntdrop, het was voor de huisarts een niet allerdaagse vraag daarom wou hij mij graag zien en spreken. Normaal zou je hiervoor bij gynaecoloog terecht komen. Maar omdat wij in behandeling zijn in Duitsland is via de huisarts de kortste weg. Hij heeft overleg gehad met onze arts in Duitsland en nog een gynaecoloog uit ziekenhuis waar we bij horen en beide zeggen dat bij 40% van de vrouwen die terugplaatsing krijgen een bloeding optreed. Dus dat niet hoeft te zeggen dat mis is. Dus HCG prikken is goed idee om te weten of de goede kant op gaat of toch niet.. morgen ochtend 1e keer bloedprikken en donderdag dan nog een keer. Als het wel goed zit vraag ik me af waar al het bloed vandaan komt... maargoed we wachten het dus weer even af. Ons geduld en zenuwen worden weer aardig op de proef gesteld.
 
Terug
Bovenaan