Bloeden na miskraam

Heb nu al sinds een paar dagen links onderin flinke pijn die komt en gaat, als ik er op duw doet het ook flink zeer. Aangezien ik ook niet naar de wc kan, morgenvroeg even de dokter bellen. Hopelijk is het gewoon constipatie en niks anders geks
 
Het is bijzonder wat er allemaal kan. En ben daar ook heel blij mee.
Icsi kan ook gewoon in NL. Alleen in deze kliniek in Duitsland kijken ze net even verder dan de reguliere gynaecologen. Meer onderzoek en meer op de persoon aangepast medicatieschema. Ik hoop voor je dat je deze week niet hoeft te bewandelen en gezegend wordt met mooi wonder.
Goed om het dan even bij de dokter te laten controleren.

Bij mij is de bloeding zo goed als gestopt. Heb dinsdag een iets groterstolsel verloren. Daarna nog blijven vloeien en sinds gisteravond is het nagenoeg over. Ben heel benieuwd of dit goed nieuws is of juist niet. We horen einde van de middag de nieuwe waarde.....
 
Dokter zei dat het idd waarschijnlijk obstipatie is, nu zakjes gekregen om het weer op gang te laten komen. Bloeden is bij mij ook een stuk minder weer gelukkig.

Fijn dat het voor zover over is. Ik duim met je mee voor vanmiddag!
 
Hier stijgt de spanning nog even verder… .hcg was vanmorgen 56. Dus wel gestegen maar niet verdubbeld. Kan dus nog alle kanten op. Zoveel vrouwen, zoveel verschillen. Ik wist al dat niet bij de gemiddelde vrouw hoor, dit bewijst het nog maar eens ? Maandag opnieuw bloed laten prikken. Als hij dan verder is gestegen dan is het wachten op de 1e echo en hopen dat we dan kloppend hartje kunnen zien.
Moet nu wel meer rust houden. Mag mijn lichaam nu even niet zwaar belasten. Dus niet hardlopen, wel wandelen. Wel boodschappen kar vullen, maar niet de zware kratten tillen. En even geen gemeenschap, dit kan opnieuw bloeding veroorzaken.
Zullen weer lange dagen worden. Maar even bedanken hoe ik afleiding kan vinden zonder mezelf in de weg te zitten met gedachtes die alle kanten op gaan.
 
Terug
Bovenaan