Bloeden na miskraam

@muntdrop hoe gaat het nu met jou? Neemt de bloeding al af? Hebben jullie in je omgeving verteld dat jullie vroege miskraam hebben gehad?
 
@kikker, de bloeding lijkt sinds gisteren te zijn toegenomen, lekte zo door mijn inlegkruisje heen. Nog steeds helderrood. Ik wacht maar af totdat het eindelijk een keer stopt, vind het erg vervelend. Had gister ook ineens steken links onderin mijn buik en een opgezette buik, dat had ik toen ik net wist dat ik zwanger was ook dus dat vond ik even vervelend om te voelen zeg jeetje. Ja we hebben het inderdaad tegen wat mensen verteld. Moest ook wel, ik moest het van me af praten ?
 
Vervelend om te horen. Je blijft er dan zo mee bezig... herken het. Goed dat je het hebt gedeeld met je omgeving. Fijn als ze je/jullie kunnen steunen.

Ik kreeg vandaag eerste positieve nieuws van de huisarts. Hcg was 36. Alles boven 10 is een zwangerschap.
Echter is het lager dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen was de eerste waarde 59. Dus het is voor mij niet gelijk overtuigend. Maar hou me er aan vast. En hoop dat we donderdag horen dat hij boven de 72 is.
 
Ja gelukkig is het bloed vandaag weer een stuk minder, hopen dat het nu eindelijk afneemt.

Wel fijn dat het in ieder geval boven de 10 is! Je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Donderdag moet gewoon goed komen, daar hopen we op!!
 
Ik wil al vanaf kleins af aan kinderen haha, mijn vriend maakte het nooit zoveel uit. Ik ben toen in december voornamelijk gestopt met de pil omdat ik van de hormonen af wilde. Toen samen besproken dat als er kindjes van komen dat dit helemaal prima zou zijn dus eigenlijk waren we niet actief ermee bezig, ik wist ook niet wanneer mijn eisprong was. Ik hield mijn menstruatie bij met een app maar door het stoppen van de pil was het hartstikke onregelmatig dus ik keek er verder ook niet naar. De wens van mijn kant is er allang dus alleen echt actief er mee bezig zijn doen we niet, bewust niet. Ik weet van mezelf dat ik er dan constant mee bezig ga zijn, checken wanneer mijn eisprong is en wanneer er geklust moet worden etc, legt er teveel druk op. Kan ik niet zo goed mee omgaan

En bij jullie?
 
Klinkt als gezonde houden. Bijzonder he dat je dan nu in de fase bent aangekomen waarin hopelijk je wens mag uitkomen. Duim voor jullie dat mag lukken.
Ik zei vroeger ook altijd dat ik op mijn 24e moeder zou willen worden en voor mijn 30e klaar wou zijn. Anders zou ik een oude moeder zijn.. haha Toen ik die leeftijd had bereikt was mijn man er nog niet klaar voor en voelde het voor mij ook goed om nog even te wachten. Op mijn 25e heb ik mijn spiraal laten verwijderen en hoopte we binnen een jaar zwanger te zijn. Heb nooit ovulatie testen oid gedaan. Wel temperatuur gemeten toen het na een jaar nog niet was gelukt. Daarna naar de huisarts gegaan en lang verhaal kort, nu zijn we uiteindelijk in Duitsland uitgekomen voor ICSI behandeling. Ik ben nu 32 en hoop ik dat onze wens nu eindelijk in vervulling mag gaan. Vinden het zo spannend!
Ennuh ik ervaar nu dat nog lang niet oud ben ?
 
Kikker schreef:
Klinkt als gezonde houden. Bijzonder he dat je dan nu in de fase bent aangekomen waarin hopelijk je wens mag uitkomen. Duim voor jullie dat mag lukken.Ik zei vroeger ook altijd dat ik op mijn 24e moeder zou willen worden en voor mijn 30e klaar wou zijn. Anders zou ik een oude moeder zijn.. haha Toen ik die leeftijd had bereikt was mijn man er nog niet klaar voor en voelde het voor mij ook goed om nog even te wachten. Op mijn 25e heb ik mijn spiraal laten verwijderen en hoopte we binnen een jaar zwanger te zijn. Heb nooit ovulatie testen oid gedaan. Wel temperatuur gemeten toen het na een jaar nog niet was gelukt. Daarna naar de huisarts gegaan en lang verhaal kort, nu zijn we uiteindelijk in Duitsland uitgekomen voor ICSI behandeling. Ik ben nu 32 en hoop ik dat onze wens nu eindelijk in vervulling mag gaan. Vinden het zo spannend!
Ennuh ik ervaar nu dat nog lang niet oud ben ?

Dankjewel, ik hoop het ook! Haha ik precies hetzelfde. Eerst wilde ik voor mijn 25e sowieso kinderen maar inderdaad voelde het voor mij ook nog niet het juiste moment, ben nu 29 en nu voelt het wel goed en mocht het niet zo zijn dan anders maar later natuurlijk. 32 is zeker niet oud! Ik ken zelfs iemand die op haar 40e nog een kindje wilde en die is nu zwanger
Ik ben niet zo thuis in die behandelingenKon de ICSI behandeling niet in NL? En wat doen ze dan precies als ik vragen mag?

Ik hoop het ook zo voor jullie!!
 
Terug
Bovenaan