Bloeding :-(

Van morgen wakker geworden met een behoorlijke bloeding. Verloskundige gebeld welke langs is gekomen. Hartje van de kleine gehoord dus dat was wel geruststellend. Ze kon geen oorzaak vinden voor de bloeding. Ik blijf nu alleen bloeden. Als ik opsta loopt het er gewoon uit. Ga nu maar ff slapen want ik voel me ook een beetje slap. Gelukkig geen krampen ofzo. Als het dan nog zo is ga ik toch maar weer ff bellen. Ben er niet helemaal gerust op.

Bloeden bleef helaas aanhouden. Heb vanmiddag de verloskundige maar weer gebeld. Ben doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik meteen terecht kon. Hier hebben ze een in- en uitwendige echo gemaakt. Vooralsnog lijkt het met de baby goed te gaan mogelijk dat de bloeding komt van een voor liggende placenta. Maar ook dat konden ze niet goed zien. (Mede door het bloed) conclusie is dat ze niet kunnen zeggen waarom ik bloed en hoe het af gaat lopen. Als het nog heftiger wordt of ik wordt er flauw van of ik krijg pijn moet ik bellen en wordt ik opgenomen.
Hoop maar dat het loos alarm is en dat het vanzelf over gaat. Vindt het best wel een beetje eng omdat ik met 8 weken ook al het tweeling broertje of zusje ben verloren. Maar goed, we gaan het gewoon rustig aan doen en afwachten, er zit niks anders op.

Bah wat naar. Ondanks dat t kindje t goed doet wil je natuurlijk dat t zo snel mogelijk ophoudt.
Balen ook dat ze niet kunnen zien waar t aan ligt.

Heel rustig aan en als je denkt dat t erger wordt meteen weer bellen. Beter een keer te veel dan te weinig.

Sterkte en hou ons op de hoogte!

Mama3007

Terug
Bovenaan