Bloeding :-(

Ik heb zondag in het ziekenhuis een echo gehad. Met de baby is in principe alles goed daar ligt het niet aan. Het ligt waarschijnlijk aan mijn placenta en/of baarmoedermond. Dus het heeft geen nut om de 20 weken echo naar voren te halen. Daarbij krijg ik as maandag ook weer een echo als ik naar de gynaecoloog moet voor onderzoek.

Hè gedver meid, ik haak vandaag pas in maar wat een verhaal tot op heden. Wat een spanning voor jullie!

Ik hoop echt dat het onderzoek maandag meer duidelijkheid en hopelijk zekerheid kan geven.

Wel fijn dat met de beeb alles goed gaat, ik hoop echt dat het ook zo blijft gaan en dat de bloedingen stoppen. Heel veel sterkte en succes!!

Wat een onzekerheid allemaal..hoop echt voor je dat de bloedingen snel stoppen en je maandag meer te horen krijg..heel veel sterkte..

Sinds vandaag alleen nog wat oud bloedverlies dus dat is goed nieuws. Doe het verder nog maar even rustig aan. En nu is het even afwachten of de gyn maandag iets meer kan vertellen over hoe dit komt. Maar ik ben positief en er van overtuigd dat deze smurf zich gewoon komt melden in november!
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes in ieder geval. Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan maandag.

Terug
Bovenaan