Bloeding :-(

Vreselijk deze situatie voor jou :(
Ik hoop natuurlijk dat het snel beter is en het verder goed blijft gaan met je baby.
Gek dat ze niet kunnen. Vinden waar het aan ligt :$
Hou je ons aub op de hoogte?
Heel veel sterkte en ik denk aan jou.

Hallo meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen nogsteeds bloedverlies. Heb gisteren zo'n 8 x flink bloedverlies gehad. En dan meer dan dat ik zou verliezen als ik ongesteld ben. De verloskundige heeft me vanochtend gebeld om te vragen hoe het met me is. Ze vertelde me ook dat de gynaecoloog haar had gebeld om te vertellen dat ze er niet zo veel mee kunnen, maar dat ze een half uurtje later weer had gebeld omdat het haar toch niet lekker zat dat ze de baarmoederhals niet goed kon meten. Als deze te kort blijkt bestaat er een mogelijke kans op vroeg geboorte. (Het is dus nog niet vastgesteld en hoeft ook niet per definitie een vroeg geboorte te betekenen) verder gaan ze me extra in de gaten houden mbt de placenta, deze kan in de loop van de zwangerschap heel goed nog opschuiven naarmate de baarmoeder groeit.
Maandag 1 juli moet ik weer naar de gyn dan gaan ze kijken of ze de baarmoedermond wel kunnen meten. Morgen weer een afspraak bij de vk....

Terug
Bovenaan