Bloedverlies 6 + 2 weken zwanger

Hoi iedereen :)

Sinds zaterdag 30 maart weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Echt zo leuk!
Echter verlies ik tot op heden elke dag beetjes bloed. Het is niet zoveel dat het in mijn inlegkruisje terecht komt, maar met afvegen wel wat. Dan weer bruin, dan lichtrood of donker. Geen weefsel of stolsels!
Ik heb wel echt zwangerschapskwaaltjes: moe, pijnlijke borsten, af en toe wat krampjes etc.
Aan het begin dat ik dus misschien miskraam, maar inmiddels alweer een poos verder.
Mijn testen lopen tot vandaag ook nog steeds op.

Zijn er vrouwen die dit ook hebben gehad of herkennen en een positief verhaal hebben?
Ik maak mezelf echt knetter gek. 22 april heb ik mijn eerste echo.
 
Ik heb dat met onze dochter ook gehad… Ook zo rond die periode…
Misschien stelt het je een beetje gerust als ik zeg dat het nu een gezonde meid van bijna 9 jaar is
Jaa dat stelt mij zeker gerust! Ik denk gewoon bloed is niet goed en dan ga je toch googelen
Maakt me zo onzeker.
Maar wat fijn dat je een gezonde dochter hebt! Had jij er toen ook dagelijks last van de eerste periode?
Het wordt niet erger, maar naar mijn idee ook niet minder
 
Ik ben nu 6w+4 en heb ook sinds ik wist dat ik zwanger ben bruin verlies. En had dit bij mijn 1e ook. Maar meer beige, licht bruin tot bruin. Niet mega veel ofzo maar maakt me toch wel weer onzeker ook. Bij m'n 1e is alles goed gekomen. Dus we houden vol! :)
 
Jaa dat stelt mij zeker gerust! Ik denk gewoon bloed is niet goed en dan ga je toch googelen
Maakt me zo onzeker.
Maar wat fijn dat je een gezonde dochter hebt! Had jij er toen ook dagelijks last van de eerste periode?
Het wordt niet erger, maar naar mijn idee ook niet minder
ik had het inderdaad ook dagelijks. We zijn toen nog naar het zh geweest voor een echo.
Bij de andere kinderen had ik het ook, maar dat was verder in de zwangerschap…
 
Stop met testen. Een test meet alleen hcg en kan je niet vertellen hoe het met de zwangerschap gaat. Je zal echt de echo af moeten wachten. Mocht jij je zorgen maken, kan je vast wel eerder terecht voor een echo.
 
Hi dames,. Ik ben nieuw hier en ook zwanger van mijn eerste kindtje.. ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en zit ook met het zelfde onzekerheid,. Sins gisteren verlies ik bloed het was eerst bruin drna rood door de dag heen leekt het minder te worden maar vndaag bij het douchen was het weer goed rood en met een beetje stolsels het komt er niet uit met het plassen maar meer bij het vegen en daarop kan ik ook beetje stolsels zien...verder heb ik geen krampen of steken maar ik twijfel of dit een beginnende miskraam is. A.s maandag heb ik mijn eerste echo.
 
Hi dames,. Ik ben nieuw hier en ook zwanger van mijn eerste kindtje.. ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en zit ook met het zelfde onzekerheid,. Sins gisteren verlies ik bloed het was eerst bruin drna rood door de dag heen leekt het minder te worden maar vndaag bij het douchen was het weer goed rood en met een beetje stolsels het komt er niet uit met het plassen maar meer bij het vegen en daarop kan ik ook beetje stolsels zien...verder heb ik geen krampen of steken maar ik twijfel of dit een beginnende miskraam is. A.s maandag heb ik mijn eerste echo.
Ik zou nu al overleggen met je verloskundige. Daar zijn ze ook voor!
 
Terug
Bovenaan